Maar telefoon houder. Pleeborstel houder, bekerhouder. Daar was hij te klein voor. Die vallen dus af😂. Ik ga voor kunst! Hahahahahahaah
Ik denk dat het een houder is waar je zo'n pomp flacon in kan zetten met van dat spul om je handen hygiënisch schoon te maken zonder water,voor als er geen fontyntje is, naar toiletbezoek.
Dit denk ik ook. Misschien waren ze eerst van plan die bekertjes aan te schaffen maar zagen ze daar vanaf. Maar toen hing het houdertje er al en vonden ze het te veel moeite om het weg te halen. Ofzo.
Haha wat grappig. Ik heb zoiets wel vaker gezien, maar ook geen flauw idee waarvoor het precies dient. Ik zou inderdaad zeggen, of een asbak (als hij open kan aan de onderkant) of misschien een houder om geurvloeistof in te doen. Maar waarom dat nou zo op ooghoogte zou moeten zitten..?
Sorry late reactie! Maar we weten het nog steeds niet.. Asbak lijkt me niet want het draait niet en kan ook niet open dus hoe leeg je hem? Een tassen haak lijkt me een betere optie eigenlijk hahaha