je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen... En omdat ik van eet topics hou.... Wat maken jullie klaar voor pakjesavond. Ik zoek inspiratie We zijn met 6 volwassen en 5 kids Wie heeft er leuke ideeën Wil qua prijs niet kei duur gaan zitten en t moet ook niet al te lang duren zoals gourmet ivm kanootjes open maken
Mijn moeder gaat quiche maken, 2 verschillende geloof ik. En dan doen we er nog salade bij en stokbrood. Kan van te voren al gemaakt worden en tussen het kadootjes uitpakken gegeten worden.
We beginnen altijd eind van de middag met de pakjes. Daarna eten we van alles wat. Iedereen neemt iets mee. Hoef je niet te haasten met eten als je het andersom doet.
Wij gaan meestal Chinees fonduen (dus het vlees garen in bouillon) met lekker veel stokbrood, rauwkost, fruit, dips en kruidenboter erbij. En het vlees is altijd kipfilet en varkenshaas. We zijn dan altijd een weekend weg en met 6 volwassenen/8 kinderen. En dit is lekker en makkelijk.
Wij doen meestal stamppot misschien niet iets wat je in gedachten hebt maar ik vind het lekker en hoort er nu ook een beetje bij voor mijn gevoel. Daarna natuurlijk flink aan de pepernoten enzovoort.
Ohjee nooit geweten dat mensen zelfs van het eten iets bijzonders maken op pakjesavond joh. Wij eten gewoon, net als anders. Avg ofzo. Is de enige avond vh jaar dat zo’n gezonde maaltijd er binnen no time in zit bij mn jongste, dus daar maak ik goed gebruik van
Ik maak een grote pan erwtensoep en dan doen we er een hapjesplank met koude en warme hapjes bij, waar we de hele avond dan van kunnen pakken.
Wij eten altijd tapas. Heel simpel. Worteltjes , komkommer en tomaatjes, wrapjes, gehaktballetjes/ mini satéstokjes, stokbrood met kruidenkaas dat soort dingen. Kunnen ze tijdens het uitpakken ook lekker wat eten.
Steengrillen doen we hier. Vinden de kids geweldig! Maar dat wilde je niet geloof ik dus verder geen tips voor je denk ik.
Ik ben dit jaar lui en bestel chinees. Ons meisje is dan enkele weken oud en ga de moeite niet wagen. Anders was het pizaretten. Heerlijk!
Hier is het vanaf het begin dat we het vieren altijd: soep en gevulde Turkse broden. Echt een vast dingetje geworden.
Je kan ook voorstellen dat iedereen iets meeneemt. Stukje zalm op een toastje, Turks brood met een dip e.d..
Wauw; een maand van te voren al weten wat je dan gaat eten. Ik moet nog bedenken wat ik morgen ga maken