Volgens mij ben je allergisch voor aardbeien in combinatie met vuilniszakken. Maar dan niet de eerste vuilniszak, maar de derde van de linkerrol. En dan niet die van Komo, maar die van Jumbo eigen merk... En dan niet de aardbeien uit Spanje, maar die van Griekenland en heel in het bijzonder die van eigen bodem. Oh ja, boter is ook funest voor je. Daar komen die hele donkere bultjes vandaan. En de jeuk is te wijten aan teveel Mentos. Die gekleurde. Alleen de gele exemplaren, en dan alleen de rolletjes gekocht in de C1000. De rolletjes van de Albert Heijn zijn ok.
Hmm oke? Volgens mij stelde ts een heel normale vraag. OT: ik heb precies hetzelfde ook op mijn onder arm. Volgende dokter was het eczeem, ik heb een hormoon zalf gekregen. Het is al veel rustiger, maar nog niet helemaal weg.
Dat weet ik. Whats the problem. Mag toch wel met een geintje antwoorden of hebben jullie je gevoel voor humor thuisgelaten? Ik vind het altijd erg leuk om te reageren als een medisch dossier op een openbaar forum wordt neergezet. Ga gewoon naar een dokter ipv een aantal leken te vragen. En ja, dan mag reageren met een geintje best.
Booey dan heb ik mijn humor blijkbaar in Timboektoe achter gelaten en niet thuis, ik vind je reactie eigenlijk een beetje misplaatst Jou mening is dat je het beter aan de dokter kan vragen, mijn mening je had ook niet te hoeven reageren als je het topic goed door leest
je wilt nu te grappig zijn... zo erg dat het totaal niet grappig meer is en zelfs een beetje zielig is...
Booey als je niet me vraag wilt beantwoorde prims maar wat je nu doet gaat nergens over ik zeg toch ook dat ik morgen naar de dokter ga maar misschien herkende iemand het
Lieve TS, het is gewoon beter naar een dokter te gaan (wat je ook al gaat doen, harstikke goed), die ervoor geleerd heeft ipv hier te gaan vragen aan een stelletje leken wat het kan zijn. De een weet het altijd nog beter dan de ander. Voor je het weet heb je volgens leek 1 een hele enge ziekte te pakken of volgens leek 2 is het weer iets anders. Nergens voor nodig, gewoon naar een dokter gaan. Aan lekenpraat heb je niks. Jammer dan jullie niet van een geintje houden. Dat is pas zielig. beterschap met je arm TS!
Dit. Mijn partner zijn plekken zien er ook zo uit bij huid contact met iets waar hij allergisch voor is.
Werk je veel met water? Misschien zwemmerseczeem. Zit wel op de plek waar dat vaak voorkomt. Eczeem is geen grapje ik heb t overal en het kan je serieus tot waanzin drijven. Ga even naar de dokter dan krijg je er wat voor. En blijf een beetje weg bij water water verergert eczeem zoiezo.
Ot, laat je het ons morgen weten? Dan weten we welke van de leken hier toch in buurt zaten van het antwoord En Booey, we delen hier over het algemeen eerder onze ervaringen daar sommige hier hetzelf hebben meegemaakt of zoals ik het bijna dagelijks op de werkvloer zie. Daar mag je het niet mee eens zijn maar vind je toon van je reacties behoorlijk negatief en neerbuigend over onze/mijn meningen.
boey... dat ik en anderen niet om jou grapjes lachen wil niet zeggen dat we geen gevoel voor humor hebben, of grapjes niet waarderen.... het is gewoon geen leuke grap! En een beetje arrogant om iemand die niet om je grapjes kan lachen dan zielig te noemen........ Ts ik zou het niet weten.... ben benieuwd wat de dokter morgen zegt!