wie weet wat dit kan zijn? plek op onderarm met foto

Discussie in 'De lounge' gestart door mammievan2, 18 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd eczeem;)

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Denk inderdaad ook eczeem :)

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Eczeem, of schimmel.

4. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    eczeem...herkenbaar
    hier ook ikzelf en dochter

5. Tese

Tese Niet meer actief

Eczeem zo te zien. Zo ziet het er bij mij ook uit.

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Volgens mij ben je allergisch voor aardbeien in combinatie met vuilniszakken. Maar dan niet de eerste vuilniszak, maar de derde van de linkerrol. En dan niet die van Komo, maar die van Jumbo eigen merk... En dan niet de aardbeien uit Spanje, maar die van Griekenland en heel in het bijzonder die van eigen bodem. Oh ja, boter is ook funest voor je. Daar komen die hele donkere bultjes vandaan. En de jeuk is te wijten aan teveel Mentos. Die gekleurde. Alleen de gele exemplaren, en dan alleen de rolletjes gekocht in de C1000. De rolletjes van de Albert Heijn zijn ok.

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hmm oke? Volgens mij stelde ts een heel normale vraag.

OT: ik heb precies hetzelfde ook op mijn onder arm. Volgende dokter was het eczeem, ik heb een hormoon zalf gekregen. Het is al veel rustiger, maar nog niet helemaal weg.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dat weet ik. Whats the problem. Mag toch wel met een geintje antwoorden of hebben jullie je gevoel voor humor thuisgelaten?

Ik vind het altijd erg leuk om te reageren als een medisch dossier op een openbaar forum wordt neergezet. Ga gewoon naar een dokter ipv een aantal leken te vragen. En ja, dan mag reageren met een geintje best.

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Booey dan heb ik mijn humor blijkbaar in Timboektoe achter gelaten en niet thuis, ik vind je reactie eigenlijk een beetje misplaatst ;)

Jou mening is dat je het beter aan de dokter kan vragen, mijn mening je had ook niet te hoeven reageren als je het topic goed door leest ;)

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

zeg het ook nog maar even : volgens mij is het eczeem

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je wilt nu te grappig zijn... zo erg dat het totaal niet grappig meer is en zelfs een beetje zielig is...

12. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Booey als je niet me vraag wilt beantwoorde prims maar wat je nu doet gaat nergens over ik zeg toch ook dat ik morgen naar de dokter ga maar misschien herkende iemand het

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Lieve TS, het is gewoon beter naar een dokter te gaan (wat je ook al gaat doen, harstikke goed), die ervoor geleerd heeft ipv hier te gaan vragen aan een stelletje leken wat het kan zijn. De een weet het altijd nog beter dan de ander. Voor je het weet heb je volgens leek 1 een hele enge ziekte te pakken of volgens leek 2 is het weer iets anders. Nergens voor nodig, gewoon naar een dokter gaan. Aan lekenpraat heb je niks.

Jammer dan jullie niet van een geintje houden. Dat is pas zielig.

beterschap met je arm TS!

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Geen probleem, daar kan ik heel goed mee leven! ;):D

15. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Dit. Mijn partner zijn plekken zien er ook zo uit bij huid contact met iets waar hij allergisch voor is.

16. casanova

casanova Actief lid

23 aug 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL

:p

Ik vind het wel grappig! Zeker na 3 pagina's exzeem als antwoord..

17. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Werk je veel met water? Misschien zwemmerseczeem.
    Zit wel op de plek waar dat vaak voorkomt.
    Eczeem is geen grapje ik heb t overal en het kan je serieus tot waanzin drijven.
    Ga even naar de dokter dan krijg je er wat voor.
    En blijf een beetje weg bij water water verergert eczeem zoiezo.

18. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik vind mezelf niet zielig ;) eerder triest dat ik blijkbaar geen gevoel voor humorloze grappen heb :p ;)

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ot, laat je het ons morgen weten? Dan weten we welke van de leken hier toch in buurt zaten van het antwoord ;)

En Booey, we delen hier over het algemeen eerder onze ervaringen daar sommige hier hetzelf hebben meegemaakt of zoals ik het bijna dagelijks op de werkvloer zie.
    Daar mag je het niet mee eens zijn maar vind je toon van je reacties behoorlijk negatief en neerbuigend over onze/mijn meningen.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    boey... dat ik en anderen niet om jou grapjes lachen wil niet zeggen dat we geen gevoel voor humor hebben, of grapjes niet waarderen.... het is gewoon geen leuke grap!

En een beetje arrogant om iemand die niet om je grapjes kan lachen dan zielig te noemen........

Ts ik zou het niet weten.... ben benieuwd wat de dokter morgen zegt!

Deel Deze Pagina