Nou meis...ik hoop dan dat het bij dat bloedverlies blijft en je alsnog super zwanger blijkt! Heel veel succes. Wat leuk trouwens..trouwen in het mooie, warme buitenland! Gefeliciteerd! Elmo
@ chantje Die 2 weken die ik moest wachten tot de volgende echo waren vreselijk. Ik kon nix en wilde nix alleen slapen en pas wakker worden als de dag an de echo aan gebroken was. Maar ja heb zoontje van 5 jaar... Ik heb wel gewerkt maar twee dagen in plaats van 4. Ging 1000 x in uur naar wc om te kijken of ik toch niet vloeidde. Vreselijke dromen had ik. Als ik s avonds niet kon slapen durfde ik zelfs niet te denken aan de nieuwe beebie omdat ik dan bang was dat het juist daarom fout zou gaan. Voelde me ook echt wel zwanger hoor. Allerlei klachtjes. Maar ja dat zegtnix over de hart actie van je beebje. Maar eindelijk dus de dag van echo. Heerlijke dag! Ben vaker erg gelukkig geweest en heb verschillende mooiste dagen van mijn leven gehad, maar die dag van de echo staat zeker in de top drie! Ik wens je het allerbeste. Sterkte en probeer toch een beetje positief te blijven. Ik weet het, is onmogelijk. Weet niet precies wanneer je weer mag voor echo maar laat je het me weten als je meer weet? Liefzzz
dankjewel voor je verhaal! Heel herkenbaar! Ik moet dinsdag 27 maart om 19.30 voor de echo. Hou je op de hoogte! Xje Chantje
Hoop echt voor je dat het allemaal goed zit! Weet hoe je je voelt. Moet wel eerlijk zeggen dat ondanks mijn geweldige echo ik nu toch wel weer bang ben. Maar ja, je voelt kindje nog niet bewegen en mijn buik groeit wel maar toch ben ik weer onzeker. Stom he. Denk dat ik dat al die 40 weken wel blijf. Je leeft elke keer naar een ander moment toe. Eerste echo, groeiende buik, tweede echo, hartje luisteren, bewegingen in je buik. Wil heel graag genieten hoor, maar blijf toch beetje bang.... Komt wel. Vier april naar gyn. Dat hou ik nog wel vol zo lang..... Succes dinsdag. Belangrijke dag! Mijn grote zus hoort dan of er jongetje of meisje bij komt in hun gezin. En voor jou de zeer belangrijke echo. Hoop dat je je kindje weer mag zien die dan flink gegroeid is...
nog 1 nachtje slapen en dan de echo. Die 1,5 week is best snel gagaan moet ik eerlijk zeggen! Heb mijn ups en downs gehad en vandaag ben ik op van de zenuwen wat wel een postitieve invloed heeft op mijn huis! Het is nog vroeg en ik heb de hele keuken inclusief oven schoongemaakt! Ik ga de hele dag proberen druk te zijn in de hoop dat de laatste 2 dagen van wachten super snel gaan!
Heel veel sterkte dinsdag meid! Ik denk aan je en hoop echt dat het vals alarm is geweest! Liefs Elmo
Veel sterkte voor morgen! Ben hier ook al bloednerveus voor de echo maar moet nog 8 dagen wachten - een eeuwigheid... Neeke
Succes en sterkte morgen Chantje! Ik hoop wat de uitslag ook is, je laat weten hoe het was. Probeer wat te slapen vannacht.... Greetz Mariska
vanavond zullen we het weten..... ben erg gespannen! Ik zal zeker laten weten wat de uitslag van de echo is. Weet alleen niet hoe laat want ik weet niet hoe mijn avond er uit zal zien! Wat fijn dat jullie aan me denken..... Xje Chantje
Nou meid, heb aan je gedacht en denk nog steeds aan je! Ik hoop echt dat jullie goed nieuws hebben! Liefs Elmo
We gingen naar het ziekenhuis met de gedachte de bevestiging te krijgen dat het niet goed zou zijn. Maar nu weten we nog niets. Ons kindje is toch wel gegroeid en mijn arts zal vaag iets kloppen. Maar volgens de berekeningen is het echt te klein. We moeten volgens de arts er vanuit gaan dat het niet goed is, het is waarschijnlijk een embryootje dat niet opgeeft. Volgende week woensdag moeten we naar de gyn. Als het niet verder is gegroeid wordt er een miskraam opgewekt. Weer wachten........ om gek van te worden! ](*,) Ik heb een mooi fotootje meegekregen. Helemaal trots ben ik op onze kleine kanjer dat nog niet opgeeft! Lief dat jullie zo aan me denken, dat doet me zo goed! Xje Chantje
Wat ontroerend,ik hoop dat t kleintje doorvecht en overleeft. Heel veel sterkte en op het beste hopen!
hey chantje ik vind het echt geweldig om te lezen dat het een vechtertje is, het is alleen balen voor je dat je weer een tijdje moet wachten, ik zal duimen voor je. xje Kim
Pffff! Kan je weer gaan zitten afwachten. Wat een onzekerheid zeg. Daar wordt je toch gek van. Hoeveel weken ben je volgens de berekeningen en hoeveel weken ben je volgens de echo? Misschien dat jullie beebje nu wel een groeispurtje gaat maken en hopelijk ziet het er volgende week prima uit. Kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van laat het inhemelsnaam goed zitten of nu meteen maar fout gaan. Dan heb je zekerheid. Dat geeft zoveel meer rust. Doe rustig aan...
Volgens de berekeningen zou ik ongeveer 7.5 week zijn en volgens de echo 6.5. Het is moeilijk te zeggen omdat ik via medicijnen zwanger ben geworden en dan heb je de eisprong meestal later dan "normaal". Maar als ik denk aan de keren dat we gemeenschap hebben gehad zou de berekening van ongeveer 7.5 week moeten kloppen. Moeilijk hoor! De foto geeft me veel hoop maar volgens mijn fertiliteitsarts moet ik dat echt niet hebben........... Afwachten maar weer.........
Jeetje Chantje, Nou weet je nogsteeds niks...gatverdarrie zeg! Ik leef echt onzettend met je mee hoor en hoop echt dat je kleintje alsnog heel hard gaat groeien. Hele dikke kus, Elmo
Vandaag bij baas gesproken, mag voorlopig nog thuis blijven. Ik werk op een kinderdagverblijf met kinderen van 0 tot 4 jaar. Ben bang dat ik dat nu even niet trek, al die kleintjes en zwangere moeders om me heen! Ben ook heel erg moe, mijn hersenen draaien op volle toeren, slaap slecht, droom ervan en mijn gedachten nemen regelmatig een loopje met me. Vandaag precies nog 2 weken en dan gaan we naar Curacao.....kan er nog niet echt van genieten. Vandaag heb ik een beetje een baaldag, maar dat hebben jullie al gelezen waarschijnlijk! Heb wel een klavertje 4 gevonden toen ik met mijn hondje buiten was, hopelijk brengt ie ook echt geluk!?! [-o< Zo dat lucht op...... Xje Chantje