Hoi, Zal voor je duimen. maar goed dat het een vechtertje is. Maar een week verschil is toch niet zo heel veel of heb ik het nu mis? En wie weet is het klavertje vier een voorbode.. Sterkte deze week, probeer afleiding te zoeken
Geen idee, de arts maakt zich zorgen en zegt dat het waarschijnlijk niet goed is dus daar ga ik maar van uit. Ik moet woensdag naar de gyn. (andere arts dan de mijne) misschien dat hij er anders over denkt.
he meis, vind het echt zo naar voor je dat je nu nog weer langer moet wachten en zo in onzekerheid zit... kan me ook goed voorstellen dat je tripje naar curaca je ook helemaal nu niet blij kan maken... kop op meis, probeer rustig aan te doen, laat je vriend/man je vooral goed helpen met alles in huis, en probeer wat leuks misschien te doen? gewoon thuis bedoel ik dan, dus iets rustigs om te doen, dat je gedachten even niet alsmaar door en door gaan, want dat maakt je helemaal gek.... sterkte hoor!
He jeetje, weet je idd nog niks. Maar blijf iig goede moed houden, weet dat de gyn anders heeft gezegd, maar heb zoveel verhalen gelezen en het kan zo raar lopen, zowel negatief als positief....Afwachten is altijd de enige oplossing....Is heel vervelend....
Geen goed nieuws! Er was geen hartactie te zien. Er zijn meteen 3 tabletjes ingebracht bij mijn baarmoedermond. Nu is het afwachten tot de miskraam begint. Geen idee wat ik moet verwachten....... Best een beetje eng! Morgen moet ik weer terug komen in het ziekenhuis, dan eventueel weer tabletjes en anders dinsdag curretage en dan donderdag het vliegtuig in...........
He meid wat zwaar K.... (sorry). Goh ik had echt voor je gehoopt dat het anders was. Ik wens je heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je ondanks alles toch nog van je vakantie kan gaan genieten. Probeer het in ieder geval wel hoor, om zo weer een beetje nieuwe energie op te doen. Dikke knuffel
Lieve lieve Chantje, Ik had zo'n goede hoop voor je. Ik leef ontzettend met je mee en hoop dat de vakantie je straks goed zal doen. Wat een verdriet meid! Heel veel liefs, Elmo
Ohnee ik had echt gehoopt op positief nieuws. Veel sterkte en probeer toch nog te genieten van je reis!
O Chantje! Wat erg voor je. Weet gewoon niet wat ik kan zeggen om je weer wat moed te geven. Ik hoop voor je dat je het later een plekje kan geven. Sterkte er mee.
dank jullie wel voor de lieve woorden. De pilletjes zijn aangeslagen en dat is vrij heftig geweest! Straks moet ik terug naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of het dan al een beetje schoon is...... Xje
Er bleek op de echo nog wat weefsel in mijn baarmoeder te zitten. Dus weer pilletjes bij mijn baarmoedermond gekregen. Deze doen (nog) niets. Gister gingen de pillen werken na zo'n beetje 3,5 uur. Ik heb de pillen nu 7 uur geleden gekregen en ik heb alleen wat steekjes gehad, stelde in vergelijking met gister helemaal niets voor! Ben ook niet meer gaan bloedden ofzo. Morgen weer naar het ziekenhuis. Hopelijk is het dan wel schoon anders dinsdag curretage! Spannend hoor!
Jeetje....had wel gehoopt dat je er "meteen" vanaf zou zijn zeg...dit wordt dan weer zo'n nare nasleep. Ik hoop dat je schoon bent bij de volgende controle meid! Heel veel sterkte! Elmo