Gelukkig! Mijn baarmoeder is zo goed als schoon! Soms nog wat krampjes en het bloedverlies is al veel minder! Donderdag lekker op vakantie en daarna maar weer aan de clomid. Hopen dat ik weer een mooi ei krijg!
Sinds zaterdag heb ik een constante zeurende kramp in mijn buik. Ik slaap hier slecht door en kan ook niet te lang lopen bijvoorbeeld. Is dit normaal? Donderdag ga ik op vakantie en hoop eigenlijk dat het dan een beetje over is omdat 10 uur in het vliegtuig zitten met kramp en bloedverlies niet echt een pretje is denk ik! Heeft iemand hier ervaring mee?
He meid, ben je nog in het land of al in het vliegtuig. Ben blij dat alles mooi schoon was en hoop dat je nu geen buikpijn meer hebt. Hoe gaat het met je? Elmo
Hee Chantje, Wat jammer dat het vechtertje zijn gevecht heeft verloren... Veel sterkte voor de komende tijd. Neem anders een pijnstiller voor je buikpijn. Je baarmoeder heeft nogal wat te verduren gehad de laatste week met 2 keer die medicijnen (heftig! Heb ik zelf ook gehad). En hormonaal sta je nog behoorlijk op je kop. Neem lekker de tijd om bij te komen. Ik wens je in elk geval een hele fijne vakantie, met veel tijd om alles een plekje te geven, én veel afleiding! Liefs Neeke
Dank jullie wel! Morgen vertrekken we naar Curacao! Kan niet wachten, ben druk aan het inpakken! Na de vakantie beginnen we weer met medicijnen in de hoop dat ik weer een mooi ei krijg! Voor de buikpijn neem ik pijnstillers, hou ik eigenlijk niet zo van maar ze werken toppie! Over 3 weken ben ik weer terug want ik haal veel kracht uit alle verhalen en alle steun die ik zo van jullie krijg! Xje Chantje
We zijn weer in het land! Ik heb een heerlijke vakantie en een prachtige trouwdag gehad! Lichamelijk gaat het erg goed met me. Het is nu 4 weken geleden dat ik de miskraam heb gehad. Ik heb ongeveer 2 weken gebloed. Ik verloor een paar dagen geleden op 1 dag een best veel bloed. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar het duurde maar 1 dag. Jammer want ik zou het zo gaaf vinden als ik spontaan een eisprong zou hebben gehad. Maar ik weet eigenlijk niet of dat kan met PCO. (?) Volgende week mijn arts maar bellen, hopelijk kan ik snel opnieuw beginnen met clomid! Xje Chantje
hoi meid, fijn dat je er weer bent en dat je zo'n mooie dag hebt gehad! Ik heb zelf geen ervaring met jou situatie, maar hoop toch voor je dat je gauw weer zwanger kunt worden! Veel liefs!