Hallo dames, ik ben benieuwd of jullie weten wat dit is. heb paarse niet weg drukbare vlekjes aan de binnenkant van mn boven arm. het is misschien goed te vermelden dat ik onderzocht wordt op reuma en een paar weken terug zonder reden mijn voet heb gebroken.zit nog steeds in t gips. ik hoop dat jullie iets herkennen. ik heb snel blauwe plekken, maar dat heb ik altijd. dit zit er al even en het gaat niet weg. het doet geen pijn en is niet beurs. Ik probeer even een foto te plaatsen zo Bedankt!
Op de foto is het niet echt duidelijk. Je ziet 1 wat grotere velk en verder een hoop kleinere, maar de belichting is slecht. Diet pluk op de achtergrond is geen stof, maar de staart van mijn kat die voorbij liep. (in een Maine Coon, langharige raskat) hihi
hmm tis moeilijk te zien zo vanaf een foto.. maar ik heb op mijn bovenarmen hele kleine rood/paarse stipjes.. sommige iets groter dan anderen..ik lees het wel vaker van mensen die dat hebben en dat kan verder geen kwaad.. bij mij komt het denk ik door het slapen met mijn armen onder me kussen en dat het dan een beetjeverstikt ofzo.. jouw stipjes lijken wat groter en meer op kleine littekentjes van pukkeltjes ofzo.. ook dat heb ik en die lijken er wel op.. maar als je eht niet vertrouwd gewoon even een afspraak maken met de ha.dan weetje het zeker! succes
Grotere vlek lijkt op een bloeduitstorting of een blauwe plek. Ik heb werkelijk geen idee. Morgen anders even de ha bellen?