Hey! mijn dochter is bijna een jaar en krijgt nog borstvoeding. Nog geen enkele menstruatie gehad. Het zit zo 28-9 had ik echt rood verlies na het vrijen, 29-9 had ik de hele dag misselijkheid gevoel & echt mega buik en rugpijn en roze verlies, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. 2-10 had ik onwijze slijm waar je “draden van kan trekken” +- 7-10 tm 11-10 heb ik (op sommige momenten heftige) buik en rugpijn gehad. Nu begon gisteren, 14-10 savonds oud bruin bloed af te vegen met een ini mini stolsel en dacht oke nu word ik echt ongesteld. Nu is het zo dat ik vandaag de hele dag bewijze van met 1 maandverband kon doen en er misschien 3 druppels oud bloed in zaten.. en alleen met afvegen kwam er steeds nihil oud bloed mee normaal gesproken ben ik altijd heftig 6 dagen ongesteld. ik heb “aparte” buik pijn en zeurend gevoel in mijn rug. Zo heel verhaal geworden, maar mijn vraag is wie herkent dit? kan dit nog door zetten? (Zou ik wel apart vinden omdat ik dit in 11 jaar tijd nog nooit heb mee gemaakt) liefs
Ik denk dat het komt door het opnieuw opstarten van je cyclus, dat kan best wat anders gaan dan je gewend bent. Bij mij waren de eerste keren na de bevalling een stuk heviger dan ik altijd had met een dag zo elk uur verschonen en veel buikpijn en productiedip in de borstvoeding. Kan best een tijdje duren voor het echt doorzet, maar zal vast een dezer dagen wel doorbreken lijkt me.
Dankjewel voor je antwoord. ik ben al vanaf mijn tiener jaren heftig ongesteld, zeker eerste 3 dagen elk uur a 2 u tampon & maand verband moeten wisselen. ik heb sinds gister avond niets meer verloren dus ben nu schoon ... begrijp niets van me lijf
Misschien dat je lichaam nog weinig slijmvlies opgebouwd had en je daarom zo n rommelige menstruatie hebt. Heb je voor de zekerheid op een zwangerschap getest?
Ik heb toevallig vanmiddag een testje gedaan, en zo goed als negatief. Dacht wat te zien met turen maar na 10 min test weg gedaan. bij mijn zoontje had ik direct “goeie” menstruatie zo raar. Vandaag had ik namelijk helemaal geen verlies meer.. apart lijf hahaha
Misschien over een week nog eens testen, omdat je een tuurstreepje had. Maar je lijf kan inderdaad raar doen na zoveel verschillende hormonen...
Ja zal van de week wel nog even testen.. Ja heel apart. Zo zie je dat het dus per keer verschillend is.. heb al 2 dagen nu niks meer verloren maar wel “pijnlijke” onderrug en zeurende buik...
Begrijp er niets van, 14 en 15 okt minimaal oud bloed verlies. En vanmorgen echt ini mini stipje bij afvegen.. wel buikpijn, rugpijn en steeds “nat gevoel down under” maar dat is dan afscheiding... zo apart....
Oke, hoelang mag dit duren dan? heb dit nl in 11 jaar nog nooit gehad & na de bevalling van me zoontje ook niet.
Het kan wel maanden duren voordat je cyclus weer een beetje op gang is gekomen. Ja kan het vergelijken met ontpillen
Oh woooow haha. Maar kan ik dit als menstruatie gezien hebben? Of ben ik nog helemaal dan nog niet bezig met een cyclus of cyclus dagen? Sorry voor de vragen!
Als 28-9 de start is van een cyclus zou je nu rond je eisprong kunnen zitten. Ik ben wel venieuwd hoe je wet dat er gisteren een drupje bloed bij je bmm zat. Ik kan nie bij mezelf naar binnen kijken namelijk Wat ook nog kan is dat er tijdens de sex op de 28-9 een vaatje is geknapt. Je daardoor bloed bent verloren en nu relkens nog wat oud bloed daarvan verliest.
Omdat ik ging “voelen” en toen zat er echt mjni beetje bij Kan dat nu nog 2 weken later oud zijn van een geknapt vaatje ja? Oke nou ben benieuwd.. ik ga het wel zien wat me lijf doet haha