Ik ben 5 weken zwanger. Ik had zojuist bij naar de wc gaan (harde ontlasting) een druppel bloedverlies. Het was nog geen eens een druppel, zo weinig was het maar ik maak me wel zorgen. Afgelopen week heb ik wel kramp gehad maar nu niet meer. Wie weet wat dit kan zijn? Een beginnende miskraam? Liefs, Linda
het kan zijn dat je van het drukken wat bloedverliest omdat je vagina nu beter doorbloed is en er wel is een adertje kan springen. je verliest dan zeer weinig bloed maar het kan gen kwaad voor de baby (leert nog is wat als je al lang op dit forum komt ) krampjes in deze tijd van de zwangerschap zijn ook gewoon net als een menstruatie achtig gevoel. je lichaam moet wenne aan het nieuwe wezentje en je baarmoeder zal wat kunen irriteren maar ook dit is normaal. de meeste zwangerschappen gaan goed dus het enige wat je kunt doen is genieten van de tijd die je zwanger bent en hopen dat deze 9 maanden duurt en je een mooi kindje op de wereld zet. nog gefeliciteerd en genieten dus van de mooie tijd
Ik wil wel even melden dat het bloedverlies, rood was. Het lag zelfs in de wc, niet bij het afvegen zeg maar Het was echt nog geen eens een druppel. Ik hoef mij dus geen zorgen te maken? Aangezien, ik al eerder een miskraam heb gehad. Tevens heb ik ook al een zwangerschap vol uitgedragen en toen had ik geen bloedverlies.
de ene zwangerschap is de andere niet. Dus dat je het bij de vorige voldragen zwangerschap niet gehad hebt, zegt niets hoor. Gewoon lekker gaan genieten (proberen) en je geen zorgen maken.
Het kan ook door de te harde ontlasting komen. Door het persen kan er een klein wondje bij je anus ontstaan. Heb het zelf ook wel eens
Bedankt voor jullie antwoorden meiden. Het geeft me weer een beetje hoop. Ik ben nogal onzeker van mijzelf Sinds gisterenochtend geen bloed verlies meer gehad. Ik hoop dat alles van binnen goed zit
meid één druppel ... dat zal allemaal wel goed zijn verder hoor. ik heb 2x bloedverlies gehad. en niets aan de hand. die onzekerheid tja... dat hebben de meesten wel maar probeer het een beetje van je af te zetten hoor. groetrjes xandra