Hallo allemaal Ik heb een half jaar geleden een miskraam gehad bij 6 wk. In juli was ik uitgerekend. Ik ben de laatste 2 mnd zo wisselvallig in mn buien. Mijn cyclus is na de miskraam een puinhoop en ik ben nog niet opnieuw zwanger geraakt. Ik heb er soms zo moeilijk mee dat ons kindje niet mocht blijven en dat de nieuwe zwangerschap nog op zich laat wachten. Ik had nu met verof moeten zijn ipv aan het werk. Mijn verstand zegt van alles, maar mijn hemel wat zit mn gevoel me te pesten. Hebben anderen dit ook en hoe ga je er mee om? liefs Poeki ps ik weet dat ik geduld moet hebben, maar het is zo moeilijk
Hey Poeki, ik weet perfect hoe je je voelt. Ik heb ook een miskraam gehad en was ook in juli uitgerekend. Het voelt inderdaad raar aan dat het al bijna zover zou geweest zijn. Soms fantaseer ik wel eens over hoe dik men buik zou geweest zijn enz ... soms rolt er al eens een traantje. Sinds kort weet ik nu wel dat ik opnieuw zwanger ben dus ik denk dat dat het allemaal wel iets makkelijker maakt voor mij maar ik wens jou in ieder geval veel sterkte! Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!
BIj zat er iedere keer een jaar tussen minstens voor ik weer zwanger was. Dus we geloofden er steeds al neit meer in. Na de 3e miskraam wilden we stoppen we waren al 7 jaar bezig inmiddels. Het kwam er maar niet van om naar de arts te gaan om de pil en zo ineens 4 dagen na mn laatste uitgerekende datum, had ik weer en positieve test. En dat is een wolk van een baby geworden, zie banner. Dus tja het enige wat ik kan zeggen is, houd moet, maar probeer het niet je leven te laten beheersen anders mis je zoveel!
Bedankt voor jullie antwoorden. En Lexie je hebt wel gelijk hoor, ik moet mezelf af en toe echt een halt roepen, want die saggo gevoelens maken het er niet gezelliger op . Genieten van de mooie dingen moet voorop staan, maar is soms wel moeilijk. Wat fijn dat jullie na al die jaren een wolk van een baby hebben gekregen.
Ik werd na mijn eerste miskraam ook niet snel weer zwanger. Toen ik vlak voor de uitgerekende datum nog niet opnieuw zwanger was (ook mijn cyclus was lange tijd een puinhoop) kocht ik een Persona. Kost een paar centen, maar daardoor wist ik wel precies wanneer de eisprong was. Ik werd direct die cyclus zwanger. Helaas ging dat weer mis, maar ik ben gecuretteerd en dan is je cylcus meestal meteen weer op orde. Bij mij in elk geval wel en met behulp van de Persona was ik alweer meteen zwanger. Deze zwangerschap ging gelukkig wel goed! Ik gebruik de Persona nu weer, en heb helaas ook alweer een 3e miskraam moeten meemaken, maar de Persona werkt in elk geval als een trein hier!
Noodles, wat rot dat je 3 x een miskraam hebt meegemaakt . Wat is een persona precies en hoe werkt dat? Hoe duur is het ?
Tja wat zal ik zeggen. Ik herken het helemaal. Ik ben al mijn 2e jaar van de 1e miskraam voorbij, het 1e jaar van de 2e miskraam komt eraan en zit ik volop in de MMM met nog steeds lege handen...... Het valt niet mee...... Hope
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik was half augustus uitgerekend. Mijn collega een week later. Iedere dag zie ik dus haar dikke buik en weet dat het erbij mij nu ook ong. zo uit zou zien. Niet dat ik er iedere nacht wakker van lig, maar op slechte dagen moet ik wel ff slikken. Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag zijn en dat het goed mag gaan! liefs mara
Ook bij mij is de uitgerekende datum van mijn miskraam gepasseerd. Ik weet nog dat ik het vooral de dagen ervoor moeilijk had en op de dag zelf wat minder. Echt een datum om tegenaan te hikken. Ik hoop dat het voor die tijd nog bij je lukt. Veel sterkte in ieder geval. Franka
Bedankt voor jullie reacties. Het zal voor de uitgerekende datum niet meer lukken, mijn ongi zit er aan te komen . Vind het fijn om ervaringen te delen en elkaar te steunen. Hope, dat is zeker moeilijk. Hoop voor jou dat je je zo hard gewenste kindje snel mag krijgen. Mara, op mijn werk lopen ook een paar zwangeren. En ik had nu met verlof moeten zijn, nu zie ik hoe anderen wel met verlof gaan, en ik gun het ze heus wel, maar toch steekt he (gezonde jaloezie denk ik he). Hoe is het met jou nu? Franka, thx
Bedankt voor jullie reacties. Het zal voor de uitgerekende datum niet meer lukken, mijn ongi zit er aan te komen . Vind het fijn om ervaringen te delen en elkaar te steunen. Hope, dat is zeker moeilijk. Hoop voor jou dat je je zo hard gewenste kindje snel mag krijgen. Mara, op mijn werk lopen ook een paar zwangeren. En ik had nu met verlof moeten zijn, nu zie ik hoe anderen wel met verlof gaan, en ik gun het ze heus wel, maar toch steekt he (gezonde jaloezie denk ik he). Hoe is het met jou nu? Franka, thx
Hey Poeki, ik was februari uitgerekend. Ik leefde heel erg naar de bevallingsdatum toe. De dag nadat de uitgerekende datum voorbij was werd ik voor het eerst wakker zonder gelijk aan die nare miskraam te denken. 4 dagen later werd ik ongesteld, en in dezelfde maand was ik zwanger. Helaas heb ik 3 weken geleden weer een miskraam gehad. Maar het was wel een teken dat ik het los moest laten. Anders was ik dit jaar in december uitgerekend. Momenteel ben ik er sneller over heen dan de vorige keer. Het is vaak echt een kwestie van loslaten. Mijn schoonzusje schreef me op de uitgerekende bevallingsdatum een mooie brief. Daarin vertelde ze dat er misschien best wel een kindje op ons zat te wachten maar dat hij/zij zich misschien niet welkom voelde omdat het verdriet van de eerste zwangerschap zo hoog zat. Ik geloof hier wel in. Geest en lichaam moet echt met elkaar in balans zijn. Vorige keer wou ik gelijk weer zwanger worden, en nu ben ik er zo nonchalant in, ben nog een beetje boos. Dus ik dek me in van: ach, ik ben er klaar mee. Hoop dat het snel raak voor je mag zijn! Liefs Poppy
Ha Poekie, Moet je maar even googlen op Persona, dan vindt je alle info die je wilt. Het kost ongeveer 80 euro en dan nog 14 euro per maand voor de testjes (de eerste keer zitten de testjes erbij voor die maand). Wel prijzig dus, maar voor mij het geld waard!
poeki, ik heb een bijna nieuwe persona te koop! zie aangeboden! Ik had het trouwens wel een beetje moeilijk op de datum dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn, ook al was ik na mijn miskraam meteen weer zwanger. op de yoga was namelijk iemand die op mijn datum was uitgerekend Maar ik heb nu een prachtige dochter die veel goed maakt
ok, ik zal zo ff kijken. Fijn dat je een dochter heb, ik heb ook een dochter . En de kindjes die niet mochten komen, zullen nooit vergeten worden he. Die datums dus ook niet, denk ik die nooit meer los kan laten