Ik vond laatst een tapijtkever of museumkever op mijn witte muur in de slaapkamer. Daar lijkt hij erg op vind ik. Ik heb overigens geen tapijt. Wel staat er een dekenkist op de overloop en hadden we in de nok heel veel lieveheersbeesten zitten van de winter. Zolang ze niet in kolonne's komen ...
Soms zie ik er 1 op de muur in de woonkamer. Boven heb ik ze nog niet gezien. Maar schrok wel toen ik er vanmorgen behoorlijk wat dood in het keukenkastje zag liggen! Ieuw!!
Misschien een baby lieveheersbeestje, dat zijn ook kevertjes. ze hebben nog geen kleur maar een zwart/ bruinig schildje. Ze zijn ook wat ronder.
Tja, hoe groot zullen ze zijn.... iets kleiner als een mier denk ik! Ik ben nu de trapkast helemaal aan het uitzoeken/opruimen/schoonmaken, maar daar kom ik er dus geen 1 tegen! Dus het lijken me geen beestjes die op eten afkomen, want daar staat deze kast vol mee.
Ze zaten bij ons ook echt overal door het hele huis heen en juist niet op het brood en meel... rare beesten Heb er overigens geen oplossing voor gevonden, ben maar gewoon verhuisd... oh nee dat was om een andere reden hihi maar ze zijn iig niet mee verhuisd voor zo ver ik heb gemerkt!
Toch wel tegen de andere bewoners verteld he! Haha, ik vind dat altijd zo erg, wij hier last van zilvervissen (huurhuis) maar als we gaan verhuizen wil ik wel weten wat voor ongedierte ze daar hebben.. Ik heb er een hekel aan! Meer dan hekel, bijna fobie. Maar goed.
Hahaha, we wonen hier pas 2 jaar maar ik vind t echt vies Als ze straks niet weg zijn na mijn mega-schoonmaak ga ik gewoon aan iemand vd ongedierte bestrijding vragen wat het is en wat ik eraan moet doen! Wil er vanaf, ook al doen ze wrs niks
Nee niet eens Maar we weten ook niet wanneer en wie er in komen, dus dat was dan ook wel een beetje moeilijk hihi Ongedierte hier is overigens tandje erger :S MEEEEGA spinnen!! Van die hele dikke van 7 cm :S
Het zijn echt broodkevers en schoonmaken helpt helaas niet :S Had ze op een begeven moment gewoon dat er een uit de mond van de baby born kwam kruipen toen ben ik gewoon elke die ik zag dood gaan drukken, dat werkte hoe zielig als dat klinkt nog het beste
Ik snap het! Die zijn zeker ranzig, maar een dikke zilvervis ook.. Kan niet kiezen, bij beide zou ik hard gillend weg rennen.
Grrr.....kan je broodkevers niet uitroeien?? Dan plet ik ze zeker allemaal!!! En zilvervisjes vind ik echt nog veeeeeeel erger!!
Ohhhh hou op schei uit. Tijd geleden hadden we hier zilvervisjes. We wonen in nieuwbouw wat te goed is geïsoleerd. Dus het hele blok last van zilvervisjes. Bij ons en de buren is het sterk verminderd. We hebben alles dicht gekit, speciale spray gebruikt, en goed geventileerd. Nu komen we ze meestal dood tegen.... En geloof me.... ik vind ze zooooo eng!!!!
Ik heb even gekeken op google, maar die is het niet. Er staat dat die vliegt en een brommend geluid maken?! Nou, deze hoor je niet hoor En ze vliegen ook niet.