wie zit er net als mij in ronde 9???? heb je ook het gevoel van wat als het niet meer lukt??? met fases zakt me af en toe de moed in de schoenen en als je sommige ziet...huppa ronde 1 zwanger!! ik ben dan kei blij voor hun maar waarom zij wel en ik niet????? ik zit momenteel nog in ronde 8 maar zit te wachten voor dat ik ronde 9 inga....gisteren getest maar was nega....zit nu inmiddels op dag 38....dus van mijn cyclus kan ik ook niks meer opaan
Ik zit ook in ronde 9. Ook ik heb de moed wel ver verloren, zeker omdat er dit jaar in mijn directe omgeving 4 meiden heeeel snel zwanger werden. En elke ronde kom ik dichter bij ronde 12, daar word ik onzeker van. Ervaar jij dat ook zo?
Ook ik zit nu in ronde 9. En de teleurstelling bij ongesteldheid wordt bij mij ook steeds groter. Wel een regelmatige cyclus, maar een late eisprong.... En inderdaad, zoals Sasje zegt, met fases zakt de moed je in de schoenen. Maar we proberen positief te blijven, ooit komt ons moment wel!!! .....hoop ik dan maar......
He meiden Ook ik ben al even bezig...zit nu in ronde 8!! En heb ook af en toe een flinke baaldag als het weer niet is gelukt!! Ik ben altijd super regelmatig (altijd 30 - 31 dagen).....!! Hoop echt zo graag dat het snel gaat lukken bij ons allemaal!!! HOUD DE MOED ER IN!!!!!!
dames, uitnodiging om mee te praten bij ''zwanger worden clubs'''...daar staan een hoop topics van meiden die ook al langer bezig zijn....like me....
lief van je nana maar jullie praten al langer met elkaar...en dan is het vervelend dat je niet alles weet...en weer alles over nieuw moet vragen!!! ik hoop dat wij ook allemaal erg snel aan de beurt zijn...maar ja wachten wachten wachten wordt er zo moe van
Als je zwanger wilt worden is elke maand dat het niet lukt er 1 te veel natuurlijk. Maar meiden, geef de moed niet op!!! 9 maanden is nog helemaal niets om je zorgen over te maken hoor!!! Sterkte!!!
gemiddeld moet je toch wel een jaar uittrekken voor het zwanger worden. Maar ja... als je eenmaal voor een kleintje gaat, dan is dat wel heel erg lang.. Zeker de 9e ronde.. ergens heb je het gevoel dat je al een kindje had kunnen hebben. Maar houd hoop! En baal even lekker als de ongi toch komt..
laatste zin klinkt een beetje dom zie ik nu.. maar zoals het er staat bedoel ik het niet.. Ik bedoel dat het goed is om aanje teleurstelling toe te geven en lekker te janken!
ja snap ik en ik ga er ook vanuit dat dat vorige meisje dat ook bedoeld..maar komt beetje raar over...zo van nog niet zeuren dames....als je eens een jaar bezig bent of nog langer dan mag je eens zeuren.....zo komt het bij mij over....maar ga er maar vanuit dat jullie dat niet zo bedoelen en daarbij wilt de ronde nog niet zeggen hoeveel maanden dat je bezig bent..ligt ook beetje aan cyclus vind ik....maar de overige meiden weten wel hoe ik me voel
Merah bedoelt alleen maar dat je de hoop niet moet opgeven Sasje. Is alleen maar goed bedoeld. En als iemand kan weten hoe jij je voelt, is zij het wel, gezien haar onderschrift. Jouw reactie is juist een beetje vreemd, ondankbaar eigenlijk. Ze bedoelt het goed, maar aangezien ze niet schrijft hoe erg het voor je is, komt het op jou blijkbaar over dat je niet mag zeuren. Beetje kort door de bocht lijkt me...
Hier ook de 9e ronde in jammer genoeg, na een paar dagen over tijd hoopte ik dat het raak was maar helaas....
Hier is het al ronde 14.. ik denk inderdaad ook al van 'waarom zou het deze maand wel lukken? Had alles OK geweest, waren we nu al lang zwanger..' En dan ga je na een jaar bij de gyn langs die er nog eens in wrijft 'ja, 80% van de koppels zijn wel zwanger binnen het jaar' :x Dat weet ik ook wel, daarom staan we hier! Ik snap het dus volledig.. maar wat kunnen we doen?
Hier ook alweer ronde 9.. Ongi is alweer bijna voorbij en dan kunnen we er weer voor gaan! Ik had echt een dipje na ronde 6. 'Statistieken' zeggen toch echt dat de eerste 6 maanden het grootste percentage vrouwen zwanger wordt. Ook na ronde 7 had ik het even moeilijk toen een collega mij meldde dat ze haar 2de kindje verwachtte.. Zo even tussen neus en lippen door, terwijl ze ook van onze wens af weet. Maar goed, ik ga weer vol goede moed verder Heb afgelopen ronde ook een lichtpositieve test gehad, dus heb hoop dat bevruchting iig mogelijk is! Sasje24: zonder me teveel met je te willen bemoeien, wil ik je toch even zeggen dat je tempkaartje nog geen eisprong laat zien en je dus ook nog niet overtijd kan zijn... Maar misschien klopt je banner niet? Hoop voor je op een snelkomende eisprong! Heel veel succes iedereen!
knuffel voor jullie meiden... hopelijk mag het voor de 12e maand raak zijn voor jullie Ik zelf zit in de 18e maand ondertussen :S maar dat gevoel wat jullie nu hebben herken ik uit duizenden... voelde dat toen ook precies zo toen ik net zo lang bezig was als jullie (gevoel is ook niet weg gegaan... iedere maand is een maand te veel voor je gevoel)