kruidvat zwanger vitamines

Discussion in 'Zwangerschap' started by lillebi, Apr 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lillebi

lillebi Actief lid

Feb 21, 2008
    249
    0
    0
    hoi hoi

wie slikt deze ook en wordt er ook zo vreselijk beroerd van, nu heb ik bij deze zwangerschap al last van misselijkheid en door deze vitamines wordt ik nog beroerder, krijg er zo last van mijn maag van, neem ze al in na het avondeten, dus niet op een vrij lege maag maar ook dat mag niet baten, ik ga er dus per vandaag gelijk mee stoppen, maar was wel benieuwd of er meer zijn die hier last van hadden, als ik het potje open doe draait mijn maag zich al om. die lucht :-&

2. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

Jan 16, 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    Ik heb dat ook gehad;)
    Ik heb ze maar 3x geslikt,ik kon ook echt niet tegen die geur.BAAAH

Groetjes

3. JustSanne

JustSanne Actief lid

Mar 8, 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    geen last van...heb sws (nog) geen last van geuren enzo

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    gewoon ff snel pakken en doorslikken....doe het zo snel dat ik nergens last van heb.... :)

5. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    ik krijg ze ook niet door me strot heen, heb die van de etos ook geprobeert maar die lucht al maak me misselijk

6. lillebi

lillebi Actief lid

Feb 21, 2008
    249
    0
    0
    het weg krijgen is het probleem niet, maar daarna zodra het in mijn maag zit versterkt dat mijn misselijkheid nog meer, heb echt het gevoel alsof er een baksteen in mijn maag ligt, vanavond heb ik niet ingenomen en voel me nog steeds beroerd door de misselijkheid maar heb verder geen last van mijn maag, ik kan dus gewoon niet tegen die pillen, heb sowieso ook last van andere multi vitamines, ga maandag gewone foliumzuur kopen en eet dan maar wat meer vitamientjes, wordt een klus want door het misselijk zijn de hele dag staat eten me erg tegen.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    hoi hoi,

Ik heb ook de vitamines van de kruidvat, maar ze bevallen mij prima, geen last van misselijkheid oid daar door.

8. Shaas

Shaas Actief lid

Feb 23, 2008
    136
    0
    0
    ik vind ze wel stinken maar heb geen last van misselijkheid ofzo..

9. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb ook de vitamine pillen van de kruidvat, ik slik ze dagelijks, maar ik vind de smaak erg vies probeer ze na de maaltijd altijd zo snel mogelijk weg te krijgen.

Share This Page