hoi hoi wie slikt deze ook en wordt er ook zo vreselijk beroerd van, nu heb ik bij deze zwangerschap al last van misselijkheid en door deze vitamines wordt ik nog beroerder, krijg er zo last van mijn maag van, neem ze al in na het avondeten, dus niet op een vrij lege maag maar ook dat mag niet baten, ik ga er dus per vandaag gelijk mee stoppen, maar was wel benieuwd of er meer zijn die hier last van hadden, als ik het potje open doe draait mijn maag zich al om. die lucht :-&
ik krijg ze ook niet door me strot heen, heb die van de etos ook geprobeert maar die lucht al maak me misselijk
het weg krijgen is het probleem niet, maar daarna zodra het in mijn maag zit versterkt dat mijn misselijkheid nog meer, heb echt het gevoel alsof er een baksteen in mijn maag ligt, vanavond heb ik niet ingenomen en voel me nog steeds beroerd door de misselijkheid maar heb verder geen last van mijn maag, ik kan dus gewoon niet tegen die pillen, heb sowieso ook last van andere multi vitamines, ga maandag gewone foliumzuur kopen en eet dan maar wat meer vitamientjes, wordt een klus want door het misselijk zijn de hele dag staat eten me erg tegen.
hoi hoi, Ik heb ook de vitamines van de kruidvat, maar ze bevallen mij prima, geen last van misselijkheid oid daar door.
Ik heb ook de vitamine pillen van de kruidvat, ik slik ze dagelijks, maar ik vind de smaak erg vies probeer ze na de maaltijd altijd zo snel mogelijk weg te krijgen.