Beste dames, Om even kort mijn verhaal uit te leggen; 30 januari heb ik bij 6 weken zwangerschap een miskraam gehad. Ruim een week heb ik toen gevloeid. Daarna was het voor mij wachten totdat ik weer ongesteld werd. De ongesteldheid kwam eindelijk opzetten op di 2 maart (vorige week dus) Deze was best heftig, vorheen was dit altijd wat minder had ik t idee. Maargoed gelukkig was ik er zondag weer vanaf, afgelopen zondag dus ( 7 maart). Nu kom ik zojuist thuis uit de stad en hele middag had ik al wat last van mijn onderrug.Dit heb ik normaal gesproken ook net voordat ik ongesteld moet worden. Ik naar de wc en tot mijn verbazing zit er wat bloed in mijn onderbroek. Het kan toch niet zo zijn dat ik al weer ongesteld ben?? Wat kan dit betekenen? Ik word hier zo onzeker van. Mijn lichaam is behoorlijk de kluts kwijt lijkt het zo wel. Wie herkent dit?? of wie weet wat t allemaal kan zijn? groetjes Sannie
Ik had dit ook na mijn miskraam, een paar dagen nadat ongi weg was, een klein beetje en daar bleef het bij. Ik denk dat het het laatste beetje was wat toch nog weg moest. Je lichaam moet weer even tot rust komen, lijkt wel... Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, mocht het blijven, dan zou ik gyn bellen maandag...
ben jij vrij snel ingi geworden na je miskraam?? En had je na die ongi ineens weer zo'n bloeding? wat dat is dus bij mij het geval. gepaard met wit slijm.
Meid, allereerst sterkte met je MK! Ik denk dat je lichaam van slag door de MK. Geef het even de tijd en ga er anders mee naar de HA..
Ik kijk het ook nog even aan, maar wat kan de huisarts er aan doen??? zijn daar oplossingen voor? de bloeding van gisteren was trouwens maar eenmalig, geen ongi dus. maar wat dan wel????