Zeeuwse meiden die mama willen worden??

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door beccy, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi allemaal,

Ik ben Rebecca en woon in het mooie zeeland..
    Het lijkt me erg leuk om met meiden in contact te komen die ook uit zeeland komen en graag een kindje willen en of al hebben.
    NOu meiden laat maar wat van je horen!!:D

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoi Beccy,

Hier een zeeuwse mama!!!! Ik ben 24 jaar en heb een tweeling van bijna 5 maanden!!! Wat vliegt de tijd zeg...
    Waar kom je precies vandaan????

Groetjes!!!

3. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    ik kom uit zeeuws vlaanderen...niet ver van middelburg!!

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    ahhh de overkant hahaha daar moet ik aankomend weekend weer werken!!!!

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hoi meiden! Ik kom ook uit Zeeland en wij zijn inmiddels 11 maanden bezig voor ons eerste kindje, maar het wil nog niet echt lukken. Ik ben 32 en woon ergens in de Bevelanden ;).

6. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hoi Leentje,

Gezellig!!! Hoop voor je dat het een beetje wil vlotten voor de eerste!!!

7. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Wat doe je voor werk Linnepinneke??
    Gezellig dat je komt meekletsen Leentje wel jammer dat het nog niet echt lukt..Ik duim voor je dat het binnenkort raak is!!

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Werk in een telefoonwinkel... Normaal in vlissingen maar dit hele weekend in Terneuzen!

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik hoop ook dat het binnenkort eens raak zal zijn, word er ongeduldig van en kan er ook niet meer echt van genieten.
    We hebben al wat onderzoeken achter de rug, mijn man een zaadonderzoek en ik een inwendige echo en een uitgebreid bloedonderzoeken. De uitslag van die onderzoeken is goed, dus nu proberen we tot de zomer nog zelf. Duimen jullie hard voor me dat het voor die tijd lukt? ;)

Wat is jullie verhaal?

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik duim zeker mee!!!

Hier vond ik eerst kinderen ontzettend leuk maar was er nog niet aan toe... Tot ik ineens overal dikke buiken en kinderwagens zag, toen werd het eens tijd haha Toen moest ik nog stoppen met de prikpil en ze zeggen dat het gemiddeld 12 maanden duurt voordat je zwanger kan worden en in maand 13 was het raak! Voordat ik zwanger werd en toen ik net zwanger was heb ik altijd geroepen, het zijn er 2! Mensen in mijn omgeving werden er gek van haha werd steeds gewaarschuwd van als het er nou maar 1 is ben je mss teleurgesteld maar ik wist het zeker. Toen we de eerste echo hadden zette ze dat ding op mn buik en haalde ze hem er ook gelijk vanaf... Ze wilde een inwendige echo doen dus ik riep gelijk hoeveel zijn het er dan? Nou dat was de reden waarom ze het inwendig ging doen want ze dacht 2 en dat bleek ook... Met 34+6 weken zijn mijn 2 heerlijke kerels geboren en ze groeien zo ontzettend hard!!!

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dus jij hebt er ook een tijdje over gedaan om zwanger te raken, er is nog hoop voor mij...:p

Wat leuk dat je al wist dat het een tweeling zou zijn zelfs voordat je zwanger was! 2 jongens zo te lezen. Is het niet zwaar om een tweeling te hebben?
    Ik zeg ook wel eens tegen mijn man dat we 2 meiden krijgen, eigenlijk al vanaf we elkaar kennen (nog niet op de 1e date hoor :p) heb ik dat gevoel. Maar mijn schoonmoeder zegt dat wij een jongen gaan krijgen, dus we zullen hopelijk snel zien wie er gelijk heeft.

Hoe oud zijn jullie? Ik ben 32.

12. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Ik ben 26 en mijn mannetje is 33. Wij zijn pas gestopt met onze pil op 9 januari van dit jaar en deze maandd zijn we pas echt aan het proberen.
    We zijn nog maar pas verhuist en hebben nu voldoende ruimte voor een kindje te kunnen verwelkomen. Beiden een vaste baan en zekerheid..(stom misschien maar ik vond dat wel belangrijk!)

Dus nu maar hopen dat het snel raak mag zijn..En zeker voor jullie Leentje..

Wel bijzonder inderdaad dat je al wist dat het er twee waren voordat je het echt op echo had gezien! Lijkt me trouwens wel erg zwaar een tweeling. Maar ze hebben dan wel veel aan elkaar. Is het een 1 of 2 eiige tweeling?

13. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nou ja zwaar... Ik heb nix om te vergelijken hahaha volgens mij is je eerste kindje altijd zwaar en met een tweeling rol je daar zo in! Of je nu 1 of 2 luiers aan het verschonen bent maakt erg weinig uit hahaha En ik geef zelfs de jongens tegelijk eten!
    Ik ben trouwens 24, de jongens zijn precies een week voor mijn verjaardag geboren haha

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Jullie zijn nog een stukje jonger dan ik, voel me meteen oud :p.

@ Beccy: die zekerheid is zeker belangrijk, dat geeft je toch een beter gevoel. Toen wij vorige jaar begonnen hadden we ook die zekerheid, maar sinds febr zit ik thuis, ontslagen wegens economische redenen :x. Maar ik kan het nu niet meer opbrengen om onze kinderwens opzij te zetten. Nu maar hopen dat ik snel een andere baan heb :).
    Heb je al een mooie cyclus of ben je nog aan het ontpillen?

@ Linnepinneke: jij was best jong toen jullie aan kids wilde beginnen (nu zo'n 2,5 jaar geleden als ik het goed uitreken), maar lijkt me ook wel weer leuk om een jonge moeder te zijn.

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben niet heel oud maar dat zijn we alle 3 niet hahaha Tis maar net hoe oud je je voelt, lekker cliché haha maar we wilde ook eerst zekerheid hoor! We zijn van een appartement naar een eengezinswoning, allebei een vaste baan en we hadden plannen om 08-10-2010 te trouwen maar omdat ik gestopt was met de pil zijn we 16-10-2009 getrouwd, achteraf maar goed ook want de mannen zijn 27-09-2010 geboren!!!!

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Oja de heren zijn een-eiig!!! Hebben jullie trouwens hyves???

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Leuk een een-eiige tweeling! Dan lijken ze vast wel veel op elkaar.

@ hier: nog een weekje op de wachtbank, ben benieuwd...

18. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hee meiden,

Hier nog een zeeuw!! Ergens uit de Bevelanden;). Ik woon hier nu ongeveer 3 jaar en ben nu zwanger van mijn eerste, vriend zijn 3de!!!
    Heel spannend allemaal!!!

19. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    HEy dames,

Sorry was even druk met werk...
    Balen dat je nu thuis zit Leentje. Wat voor werk deed je? En spannend voor je nu..Voel je al iets of helemaal niks? Mijn cyclus is wel redelijk op orde denk ik. Van het weekend krijg ik mijn ei als het goed is.. Ben benieuwd..Mannentje is gelukkig thuis, dus kunnen heel het weekend klussen haha..

@ LIn leuk een 1 eiige tweeling. Kan je ze zelf goed uit elkaar houden of is er toch een klein verschil?

@ aankomendemama WELKOM! en proficiat met je zwangerschap. Voel je je een beetje goed of ben je veel misselijk?

Ik heb trouwens wel hyves LIN pb je wel even..

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @aankomendemama, wat leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Heb je eerst wel in zeeland gewoond of kwam je heel ergens anders vandaan???

@becca, heb je toegevoegd!!!! Enne veel plezier met 'klussen' dit weekend hahahahahahahaahahahahaha

@leentje, ik duim voor je hoor!!!!

@hier, ontzettend zenuwachtig voor morgen mijn sollicitatiegesprek! Wil zo graag weg bij mn huidige werkgever en waar ik ga solliciteren lijkt me zo ontzettend leuk om te werken haha

Deel Deze Pagina