Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Gisteren toen ik naar de wc ging veegde ik klein beetje oud bloed, het was het anders van kleur. Ik dacht nou dat is dus me menstruatie, maar tot me verbazing tijdens het verschonen was ie helemaal schoon. Ben daarna gaan slapen en vanochtend stond ik op en ik dacht volgens mij ben ik doorgelekt omdat ik toen niks meer in had gedaan om eventueel het bloed op te vangen. Maar tot mijn verbazing was ik helemaal schoon geen bloed of wat dan ook... Ik heb gisteren overigens in de middag getest maar dat was negatief. Wie van jullie heeft dit ook een x gehad en wat bekent het?
Misschien een iets langere cyclus. Hoe lang ben je gestopt? Misschien nog ontpillen. Je zou eigenlijk anders wel posi moeten testen tenzij je langzaam hcg aanmaakt of een late eisprong had en dit bij de innesteling hoorde. Spannend!!!
Me eisprong heb ik gevonden op 21/9, maar dan zou ik een instelling allang hebben gehad met een cyclus van 28 dagen..... Ik gebruik al heel me leven de pil niet, dus ontpillen daar ligt het zeker niet aan.... Heel spannend idd, begin er bijna depressief van te raken dat hè niet meteen lukt. Maa bij deze heb ik er ook geen vertrouwen meer in. Test gaf al negatief aan ik denk niet dat ie nog positief wordt....
Heb je altijd een cyclus van 28 dgn? Bij mij is het altijd het begin van de menstruatie. Je kunt niks anders doen dan wachten. Test hoeft nog niet positief te zijn. Er zijn vrouwen die ruim na hun NOD positief testen.
9 van de 10 x wel maar me langste nod was 8 dagen overtijd maar toen zat ik ook midden in stress periode...