Een vraagje... Wij zijn nu niet bezig met een derde (misschien over een paar jaar), maar momenteel slik ik geen pil, want ik geef nog bv. Op vakantie (eind juli) hebben we het onveilig gedaan. Omdat ik inmiddels nog steeds niet ongesteld ben geworden na de geboorte van de jongste (inmiddels 14 mnd geleden), wilde ik eind aug een zwangerschapstest doen. Als ik zwanger was geworden op vakantie was ik toen zo'n 5 à 6 weken zwanger (ik acht de kans zeeeeer klein, maar ja, als je ook maar niet ongesteld wordt, dan ga je toch dingen denken). Omdat ik dus eigenlijk niet denk dat het zo is, heb ik de Clear Bluetest gepakt die ik nog had, maar die was dus over de datum (houdbaar tot afgelopen mei). Ik testte negatief. Ik dacht: mooi, niet zwanger, op naar de ongi. Maar niks dus. Inmiddels heb ik al tien keer gedacht dat het zo ver was( buikpijn, rugpijn, veranderd slijm - pardon), maar dus niet!En nu heb ik ineens plopjes in mijn buik. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger ben, maar nu twijfel ik toch, omdat de test over de datum was. Mijn vraag: heeft iemand ervaring met een onbetrouwbare test, omdat die over de datum was? Ik lees nl alleen maar ervaringen met positieve over de datum testen die ook blijken te kloppen, dus dan denk ik: deze negatieve test klopt dan ook. Lastig hoor dit...
Lees ik nou goed dat je in augustus die test hebt gedaan? Het is nu oktober... Als je sex hebt gehad in de tussen tijd.... Xxx