ik weet niet hoe ik het precies moet nomen in het kort dus daarom kan ik ook niet echt googelen. Ik wil graag met mijn eigen foto's op muziek een clipje maken (video). Weet iemand daar een gratis en betrouwbaar programma voor? Ooit is hier een topic geweest waarin ik een tip kreeg maar ik heb geen idee meer welk topic en zoals jullei zien heb ik wel erg veel berichtjes om even uit te zoeken dus vandaar.
Als je windows XP op je PC hebt staan, staat er automatisch Windows Movie Maker op je PC. Hier kun je heel makkelijk en leuk filmpjes mee maken Doe het zelf ook veel op deze manier. Mocht je geen Windows XP hebben, kun je bij www.onetruemedia.com via een gratis account ook filmpjes maken. Je hebt dan wel alleen de basis tools zeg maar, maar die zijn leuk genoeg! Zeker om mee te beginnen! Je kan er later altijd nog voor kiezen om er iets anders mee te doen (betaald account)
we hebben windows 7 dus dat word onetruemedia. ga gelijk kijken! @yipieajee wist niet dat je het daarmee kon doen.
ik heb het programma onetruemedia gebruikt. Leuk maar ik wil hem graag downloaden en anderen kunnen laten zien alleen dat kost me geld. Weet er iemand nog een ander programma? ook waar ik wat meer opties heb? ik vind de plaatjes die tussen de foto's doorkwamen niet geschikt voor mijn video.
Heb even voor je gegoogled en Windows movie maker 2.6 werkt ook op Windos 7. En die kan je gewoon downloaden (gratis). Ik werk altijd met Windows Movie maker.
En heb nog even verder gegoogled voor je: Free Download Windows Movie Maker 2.6 : Windows Movie Maker makes home movies amazingly fun
we kwamen er hier maar niet op hoe het precies heet. we hebben video editing geprobeerd maar niks. Waar zoek je precies op? Dankjewel voor je tip. ga gelijk kijken.