welke duo/tweelingwagen??? (voor peuter en baby?)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamatje, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo heb momenteel een zoontje van bijna 10 maandjes oud. Inmiddels ben ik zwanger van mijn tweede wonder. Ik ben in maart uitgerekend nu weet ik niet welke duowagen ik het beste kan kopen ik vind die tandemwagens niet mooi, en de meeste tweelingwagens zijn heel erg breed. Heeft er iemand een tip voor mij??
    Heb momenteel een quinny zapp voor mijn zoon.
    groetjes mamatje

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben de Easywalker Sky Duo (silver edition)...een super wagen. Rijdt heerlijk licht en is niet al te breed, even breed als een rolstoel dus je kan feitelijk overal naar binnen. De kindjes zitten/liggen ook erg comfortabel en voldoende ruimte voor de boodschappen. Het enige minpuntje is wellicht de prijs, hij is vrij duur. Misschien een idee om een wagen te kopen in het weekend van 26/27 september bij de Prénatal, dan krijg je 25% korting?! Succes!

3. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Wij hebben ook een Easywalker Duo gekocht. Nog niet in gebruik, maar alle ervaringen die ik erover lees, zijn positief!
    Wij vonden hem te duur om nieuw te kopen (voor de periode die wij em zullen gebruiken), maar op marktplaats ééntje van 1 jaar oud gekocht voor de helft van het geld!

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
  5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    En je kan de easywalker ook via rente punten krijgen

6. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik ben ook op zoek gegaan naar zo'n duo-wagen. Ik wilde er niet teveel geld aan uitgeven, want zo vaak zal ik het niet gebruiken.
    Ik ben gekomen op de X-adventure (179 euro) of de Kees (129 euro) bij Babydump. Ze rijden prima, en voor mij ook héél belangrijk: ze zijn opgevouwen heel compact en dus makkelijk mee te nemen in de auto!

7. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    #7 Jale, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    Ik lees ff mee in dit topic. Ik ben nl. ook op zoek naar een duowagen. Mijn dochter is als de 2e geboren wordt 18 maanden...

Vanaf wanneer kunnen de oudste kindjes eigenlijk altijd meelopen ipv in de wagen?

8. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Tsja, bij mij is het zover, de tweede kan elk moment komen (hoop ik) en mijn dochter is 1,5jaar. Ze is "laat" met lopen, en loopt dus nog niet los. We moeten wellicht iets aanschaffen, maar we kijken het even aan. Hopelijk dat de baby goed wil/past in een draagdoek. Maar marktplaats hou ik ook in de gaten voor een duo-buggy.

9. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ooh...hier heb ik heel veel research over gedaan :)
    Ik heb in het duits en engels gegoogled, op amerikaanse en australische sites gekeken en ik heb nu deze kinderwagen:

Childwheels c-max (enkele kinderwagen)
    met uit Engeland: Icandy Apple to Pear dinges....
    Oke, het kostte wel wat.... Ik ben naar België gereden (vanuit midden-nl) voor de c-max. Gekocht voor 350 euro, daar zat bij: reiswieg, regenschermen, parasol en adapters voor de maxicosi, extra wiel.

Ik heb dus uit Engeland dat andere systeem over laten komen; je kunt het frame op de c-max plaatsen, en dan vervolgens de zitjes erop zetten. De adapters voor de maxicosi en de reiswiegjes moet je los kopen.
    Ik heb een babynestje in nederland gekocht en doe dat in het kleinste zitje. Ook heb ik de adapters voor de maxicosi.
    Dit heb ik gekocht voor 380 euro.

Het kost wat moeite, maar ik vind het heerlijk dat ik deze kinderwagen ook als enkele kan gebruiken. Hij is niet breder, maar wordt wel wat langer als je het frame gebruikt. Als enkele rijdt ie soepel!!!! Maar het rijden wordt natuurlijk niet gemakkelijker als je met 2 kids rijdt. Mijn oudste is nu 2 (13 kg), de jongste 3 maand.
    En ik wilde absoluut niet zo'n topmark dubbele wagen, niet mijn smaak....

10. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Mijn dochter is net 2, maar ik moet er niet aan denken haar 'los' te laten lopen. Ze luistert best goed, maar als ze iets interessants ziet, is ze zo weg.... en je wilt de kleine ook niet alleen in de kinderwagen ergens laten staan.... Of heb ik alleen zo'n kind, wat in de winkel niet netjes naast me blijft staan ;)

11. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik had al een Mutsy Urban Rider voor m'n dochter. Daar heb ik nu een duosit bij gekocht.
    Het handige vind ik dat ik per keer kan kijken wat ik doe: of de duo, of de baby in de doek en m'n dochter in de wagen of de baby in de wagen en m'n dochter op een plankje. Zo kan ik alle kanten op zonder dat ik twee wagens in de bijkeuken heb staan.

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Precies de reden waarom wij ook een duowagen hebben. En nog steeds met veel plezier gebruiken (kids zijn nu dik 2,5 jaar en bijna 10 maanden).

13. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hier zijn al verschillende topics van, sowieso is er een topic over de Phil&teds. Even de zoekfunctie gebruiken en dan is ie wel te vinden denk ik zo ;)
    Ik heb dus de Phil en Teds en ben er superblij mee! Ervaringen ed staat in dat andere topic.

14. Bloem08

Bloem08 Lid

30 nov 2008
    20
    0
    0
    Hier hetzelfde als bij Anne82 en Vera; laten we dus zeggen , lekkere levenlustige kids. Bij mij 15 maanden verschil en na 2 bugaboo's (cameleon en de bee) ook de phil& teds aangeschaft en er erg blij mee, zeker als een van ons alleen op pad gaat of we een weekend weggaan. Succes ermee!

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hier hebben we de koelstra flexxo twin!
    Ik ben er erg blij mee!
    Het is er 1 naast elkaar (vind de tandem ook niks) hij is compact en kan bijna overal door.

Deel Deze Pagina