Whaha Leentje. Jij bent ècht moeilijk over te halen zeg En ik weet nog wel dat jij vorig jaar ook erg fanatiek was.. En die van neutral zijn inderdaad erg mooi en leuk!!
Ik werd nieuwsgierig door jullie, maar ik ben nu die light aan het doen en snap er nu al niets meer van haha.
Oeioei, nu wil ik "Lights" openen, maar dat kan helemaal niet, want ik heb 't nog zoooo druk. Shit, dilemma dilemma. Hellup!
nou wij zijn hier met de 2 kerst spellen bezig geweest, maar pffff we lopen al snel vast.. (m'n man ook haha) en snappen écht niet hoe we verder moeten... Maar je wil wel graag door gaan zeg! Inderdaad verslavend!
En ik zit al vast. Iemand nog aant spelen? Ik heb; -een soort gameboy (grijs kastje met 3 rode knoppen, als je het omdraait zit er een leeg batterijencompartiment) -een verrekijker -een geel kastje met 3 knoppen erop en een 'scherm' -een oranje latje met figuurtjes (hartje, ruitje,...) Heb ook een briefje gevonden waar ik niks van snap
Ja joepie, heb lights doorlopen Welliswaar met hulp van manlief, anders was het nooit gelukt denk ik...
Uhm ff denken hoor. Ik ben altijd zo ingespannen en gestressed bezig (want René gaat altijd sneller dan ik en ik kan het niet uìtstaan als hij de oplossing al heeft en ik nog zit te zwoegen), dat ik de helft achteraf alweer vergeten ben. Gele bakje met knopjes en venster moet op de 4 gaten op de vensterbank..Met de verrekijker kun je naar ramen kijken Aan de zijkant van het bureau vind je iets waarbij je oranje latje met figuurtjes van pas komt (kijk dan gelijk even aan de linkerkant achter de bank, is onmisbaar in deze)..
Blèèh, ik zit alweer vast in Motas. In die kamer met die lamp, haardvuur en die grote machine enzo...
lights net gedaan. was tot ik het topic zag vergeten hoe verslavend het was... hihi wilde net je tps gevenmaarje hebt ze al zie ik
Thanx! ik heb het latje over de letters gehouden en heb (denk ik) een code, maar weet niet hoe ik 'm in moet voeren. (achter het schilderij, bij die groene toetsen, toch?)
Als iemand nieuwe spellen vindt in de stijl van lights, sphere en vision, dan hoor ik het graaaaaaaag
Als je nog wat wilt weten roep je maar, kijk ik of het nog in mijn grijze massa zit. Wil niet zomaar zoveel tips neerzetten, anders is het spel ook niks meer aan.. Ga zo wel naar bed
Lief van je. Heb m'n schroevendraaier te pakken gekregen, ben nu alle kruisjes die ik tegenkom aant bewerken. (heb er nog maar 2, er zal nog ergens een schroevendraaier voor minnetjes zijn neem ik aan?)