pfff geen idee vanmiddag zat te denken om naar de binnenspeeltuin hier te gaan ( soort ballorig) maar daar is het altijd retedruk nu met zulk weer natuurlijk. zwemmen had manlief geen zin in ( tssssss) bioscoopje is plurk nog te klein voor, dierentuin geen weer voor en vorige week al geweest. opa en oma gister al geweest. andere opa en oma geen zin. winkels hier in de buurt zijn niet open, makro niet, woonboulevards ook niet. wil er wel graag even tussenuit vanmiddag want zondagmiddag is de enige middag dat mn man thuis is bij zijn gezin. denk dat het maar een eindje rijden wordt, ergens wat drinken en misschien een pannekoekje eten. wat gaan jullie doen op deze troosteloze zondag?
Waarom ga je niet lekker uitwaaien op het strand ? zo lang het droog is is het lekker toch .. ? Wij zouden eigenlijk gaan BBQen met de hele familie maar dat gaat niet door, nu gaan we vanavond met de hele familie maar naar zo'n BBQ restaurant .. Voor de rest van de dag ga ik iig helemaal niets doen
ik ga die eeuwige pokkezooi hier opruimen... Ben echt in een grafstemming, eerst pakt die kleine een heel pak koekjes van het aanrecht om er vervolgens mij te struikelen in de gang (lees: overal koekjes en kruimels in de gang), heb lekker verse jus geperst en mag ze opdrinken bij de salontafel. Let ff niet op en moet ze er perse mee op de bank zitten: drinken valt om, alles onder de sap grrrr...
ik heb een verjaardag straks BLEGH!!!! Het liefste had ik nu lekker gaan uitwaaien op het strand En daarna op de bank te ploffen met een heerlijke warme kop thee
nou...ik ga er heerlijk van genieten... manlief is een enorme trein met ons kleine mannetje ana het bouwen, ik achter de laptop...straks een middagdutje en vanmiddag de zolder eens opruimen... niet heel spannend maar wel even lekker relaxed!
Onze dochter gaat straks naar mijn oom en tante die gaan oppassen. Zodat wij verder kunnen met klussen in ons nieuwe huis.
ja strand heb ik nog aan zitten denken maar is anderhalf uur rijden voor ons. ga ik toch dan liever heen met mooi weer als ik dan zolang moet rijden. umm@ herken het helaas. succes meid denemarkw2 ja hier ook nog wel droog maar waait als een gek. koud is het inderdaad niet maar erg uitnodigend ook niet
dat is idd wel lang rijden voor het strand ja ... heb je in de buurt miss niet een leuk park waar je lekker kan wandelen eendjes eten geven oid ?
Wij starten heel rustig op, man ligt nog op bed. De kleine zit hopla te kijken en ik kijk wat tv en zit wat hier te lezen. Over twee uurtjes komt mijn broer op bezoek en eind van de dag mijn schoonbroer + vriendin . Dan spelen we gezellig een spelletje en gaan we lekker eten (man+broer doen aan ramadan). Straks als mijn man wakker is eerst lekker douchen met de kleine en nog even een werkbespreking voor bereiden. Vanavond zodra iedereen weg is en de kleine op bed ligt kijken we lekker een filmpje en dan hebben we ondanks het weer toch een heerlijke zondag gehad!!
Een lekker taartje voor de buren decoreren. Ben ik wel even zoet mee denk ik en waarschijnlijk een beetje computeren en relaxen.
naar de kinderboerderij de beesten ons oude brood geven. En dan te bedenken dat t tot eind augustus 18 graden blijft:x wat een reetzomer.
lekker een beetje chillen,hier is het weer best goed,we hebben nog wat kip over van de bbq van gister dus die gooien we er vanmiddag op!
Snertweer? Wil je ruilen voor 40 graden hete zon? Ik wel graag. Geef mij maar een keer snertweer, dat zou tenminste wat afkoelen. Het is nu pas vanaf een uurtje of 6 dragelijk om met de kleine buiten wat te gaan doen.
tis inderdaad niet veel nee, 30 graden hoeft voor mij ook niet hoor maar gewoon 23 graden en een zonnetje zodat je lekker op een terasje kan zitten,of naar de dierentuin kan zonder de paraplu is toch wel lekker denk niet dat er echt nog veel mooie dagen komen nu
Wij gaan zwemmen met mijn ouders, mijn zus en haar kids. Maar dat was ook al afgesproken dus ook als het mooi weer was zouden we dat gaan doen.
neuh, dat nou ook weer niet, maar 3/4e zomer 18 graden en regen is ook niet echt tof hoor. We hebben in totaal net aan 3 weken echt zomerweer gehad maar dan is het ook wel afgelopen hier. En sja, moet je maar niet in zo'n chill land gaan wonen
Mijn man is met de oudste naar het circus hier in de stad. Ik zit lekker op de bank. Zal zo even stofzuigen, maar het meeste huishouden heb ik gister al gedaan. Ik doe weinig tot zeer weinig dus. Ik zou gewoon naar zo'n speeltuin gaan hoor, schijt aan dat het wat drukker is.
ja maar als ie hier vol is is ie ook vol en mag je niet meer naar binnen heb ik nu al zovaak meegemaakt. maar misschien gaan we toch maar even kijken. weet anders ook niet