ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deesjedees, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik gebruik nu de ovulatietest van zwanger en kids.
    Nu heb ik de vorige ronde ovulatietesten van het kruidvat gebruikt.
    Hier had ik telkens 2 streepjes. teststreep was donkerder dan de andere. Op lh piek was de ene donkerder.
    nu heb ik vandaag een zwanger en kids ovulatietest gedaan.
    Daar was alleen de teststreep duidelijk. De andere streep was heel licht. Nu was mijn vraag of deze streep van de een op de andere dag donker kan worden. Dus een positieve test?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik was vorige week woensdag begonnen met testen. Resultaat: test heeeel licht, controle wat donkerder...

In de loop van de week werd de teststreep steeds donkerder en gister en vandaag een teststreep dikker dan de controlestreep....

De testen van zw&k zijn lichter van kleur dan die van de kruidvat, maar wel veeeeeel betrouwbaarder..

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja dat kan. In mijn geval worden ze met de dag van heel erg licht steeds ietsje donkerder, en na de LH piek bijna onzichtbaar. Maar als je minder LH aanmaakt kan hij altijd van heel licht de volgende dag heel donker zijn. Succes!

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Bedankt voor de reactie.
    ben er nog maar pas mee bezig.
    En ik werd er een beetje onzeker van. Mijn ei sprong zou volgens berekening woensdag zijn. Mijn test was vandaag heel licht.
    Ik wacht geduldig af.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mijn piek had zaterdag al moeten zijn, maar kwam vanavond....

Het kan dus verschillen

Deel Deze Pagina