nou ben al weer onzeker. net bij de dokter geweest. hij zegt gewoon heel hard dat je geen testen in de winkel moet kopen want die kan je niet vertrouwen en moet over 2 weken maar terug komen. Kan iemand me aub zijn ervaring vertellen over hoe het ging toen je uitvond dat de testn positief was. Zal zo een foto plaatsen van de laatste test.
ben benieuwd naar je foto.. en die ha moet s terug naar school zeg.. Testen in de winkel zijn prima hoor.. bij de + testen van cb en kv heb ik altijd plusjes..(hele lichte) die geloof ik niet meer tenzij ze knallen.. maar de 2v5 testen kun je gewoon geloven hoor!!
Heb ff teruggelezen.. GEFELICITEERD MEID!!.. Ik zou de HA bellen zeggen dat je niet meer komt, maar direct een vk hebt gebeld.. zou ik ook doen trouwens.. de ha stuurt je toch direct door!!...
zie hier.. je maximaal positieve test! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD deze zijn voor je HA
Duidelijk posi hoor! GEFELICITEERD! Hopelijk blijft ie ook plakken! Ik ben zelf ook huisarts, in opleiding, en in mijn praktijk doen we geen urinetesten omdat patienten dat prima zelf kunnen, testen in de winkel zijn zeeeeer betrouwbaar. Heb ik ook in mijn opleiding geleerd dat dat zo is, dus geen zorgen!!!
Is je huisarts toevallig 102 jaar oud?? je bent gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd en bel maar snel je vk, die gaat vast lachen om je verhaal van de ha.
`Zeker weten Zwanger! Die huisarts il jou gewoon vaker laten komen, zodat hij centen voor je kan vangen! Die man spoort niet! zoek maar snel een ander Gefeliciteerd trouwens! hopelijke blijft het goed gaan!
begin het nu toch ook langzaam te beseffen. Heb een verloskundige gebeld en die vind het allemaal ook erg vreemd. Ze geeft aan dat ik er inderdaad van uit kan gaan zwanger te zijn. En dat ik niet terug hoef naar de dokter. Afspraak gemaakt bij hun en maar gelijk opgegeven voor moeders voor moeders. Bedankt voor alle positieve reacties...
die is al knallend hoor !! niet twijfelen ik had mijn digitale meegenomen naar de ha die wist niet wat hij zag .. en voor hem was is dus (door die 1-2) pas 2 weken zwanger ... da's best knap !! dan heb je je eisprong he .. ik heb het nog uitgelegd maar hij wilde niet luisteren ... nou dan niet ... !!
Gefeliciteerd! Mail die foto ff naar de ha zou ik zeggen, als ie dan nog twijfelt moet ie zich echt even na laten kijken.