wie weet wat je vergoed krijg als je naar een vruchtbaarheis kliniek gaat ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    dus je hebt niet perse een doorverwijzing nodig ??? ga morgen dan gelijk de kliniek / klinieken bellen

ik wou naar een kliniek in elsdorp gaan, maar zag dat er ook een kliniek in het maasstad ziekenhuis is en ik kan daar snel terecht ( binnen 2 weken ) plus ik sta daar al ingeschreven vanwegen mijn reynaud dus dat komt misschien wel heel goed uit.

kent iemand het kliniek in het maasstad ziekenhuis ?

heb het ook met mijn man overlegt, maar die kan zo moeilijk doen, volgens mij is hij bang. nu is hij sagiee zo dus hij steekt mij helemaal aan. denk toch niet dat hij ergens bang voor hoeft te zijn ik ben de gene die met de benen wijd moet :D

maar zet gewoon door ondanks zijn koppig heid. weet precies wanneer hij vrij heeft hahah.hij wilt heel graag kinderen maar hij vind het moeilijk om die drempel over te stappen bang dat er wat mis is met zijn zaad. tja kan ook aan mij liggen he dus heb maar gezegd ga maar niet vooruit kijken we kijken wel uit naar de dag en uitslag en dan zien we weer verder.

mannen oooo je kijkt er af en toe een hard hooft van. :D

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Bolly: zou het toch wel heel goed met je man overleggen. Jij kan dan wel met de benen wijd moeten, maar je gaat echt samen de mmm in en wat ik in die 4 jaar wel geleerd heb, is dat je het echt samen moet doen, anders werkt het niet. Dit zijn niet de onderwerpen om iemand mee voor het blok te zetten.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Inderdaad, je moet het écht samen doen. Ik begrijp wel dat het voor mannen heel confronterend kan zijn....

Mijn mannetje heeft me vanaf het begin dat we gingen tobben gesteund en levert liever gisteren zaad in dan morgen. Maar daar zal het bij ons waarschijnlijk niet aan liggen.

Mochten jullie samen de stap gaan maken, hoop ik dat ze al iets voor je kunnen en willen betekenen (na 1 miskraam)

Ik was zelf al verrast dat ik na 2 miskramen mag komen. Máárrrr... we zijn er nog niet he? Volgende week horen we of ze ons al willen of kunnen helpen.

Succes! Groetjes Cyntje78

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja, ik! Wij hebben er jaren gelopen en dankzij het fantastische team daar hebben wij nu na 9x IVF onze prachtige zoon en dochter! :) Vraag naar dr. Verhoeff, geweldige arts vinden wij en zeer kundig. Ze zijn allemaal zó aardig daar, ik mis ze gewoon. Succes meis, als je nog vragen hebt hoor ik het wel. :)

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Bolly,

Hoe gaat het? Heb je het al met je man besproken?

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wow rustig maar, bedoelde het niet lullig ofzo, heb dr geen verstand van hoor ... Ben geen dokter maar dacht gewoon dat je lichaam even wat rust nodig moest hebben als je net een MK hebt gehad ...
    Is dat zo stom gedacht voor iemand die er geen ervaring mee heeft :(

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hoi meiden

jo allang maar mijn man wilt ook maar hij vind het moeilijk, gaat er niet om omdat ik het alleen wil maar we willen het samen maar hij heeft er meer moeite mee dan ik :D niets meer niets minder.

we hebben een afspraak in mei staan bij dr verhoeff :D

pfff ik ben benieuwd.

voor de rest probeer ik er maar niet meer aan te denken.
    xx

Deel Deze Pagina