Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe bikini. En nu denk ik dat ik hem gevonden heb. Nu heb ik een hele lichte huid en door de eerste zwangerschap is hij op heel veel plekken ook niet zo mooi meer . Ik heb striae op mijn buik en heupen. Wat voor kleur bikini zou ik het beste kunnen nemen?? Ik heb nu een hele mooie positie bikini van noppies gezien. Die is er in het zwart, roze bloemen print of een zwart met witte print. Alleen nu weet ik gewoon niet welke kleur of misschien combinatie ik moet nemen.. Helllup Groetjes Luna
Dana, oke zwart dus.. Maar valt dan juist de striae niet heel erg op? Heb als sinds de vorige zwangerschap geen bikini meer aangedurfd Maar we gaan over een paar weken naar de zon dus nu zal ik wel moeten..
ach joh, er lopen zoooooveel vrouwen met striae!! dat kan je met bikini niet verbergen, niet door de kleur in ieder geval ik zou dan juist meer nadruk op mijn bikini willen leggen door een duidelijke kleur te nemen, als je voor lichtroze kiest dan valt dat weg bij je lichte huid en valt je striae meer op. gewoon doen, lekker een bikini dragen!
of de mooie donkere paars die momenteel in de winkels is, staat ook mooi bij een lichte huid. vind zwart vaak te veel contrast. en als je je buik wil verbergen, een tankini?
Paars is idd ook een hele mooie kleur maar helaas is die bikini alleen in die 3 kleuren. Een tankini heb ik liggen maar vind ik zo warm. En ik wil graag een hipster of een boxertje (heet dat zo?) omdat ik mijn bikinilijn al niet goed meer zelf kan scheren Dit bovenstukje is net even anders dan een gewone https://www.noppies.com/positie-productdetails/C1C1096/Badkleding/Bikini-top-Saint-tropez Ik heb hem nu in mijn mandje liggen in het zwart maar ben nog niet helemaal overtuigd.
Nou ik heb hem besteld hoor!! In het zwart en met het boxer broekje. Dan weet ik zeker dat ik een hoop kan verbergen Ik ga wel voor een mooie gekleurde pareo erbij maar dan maakt de kleur ook niet heel veel uit. Bedankt voor het overtuigen meiden!
Een gekleurde pareo is een leuk idee, vooral in combinatie met zwart. Goede keus! Veel plezier ermee!