zoals de titel al zegt... wij krijgen zondag vrienden te eten en wil lekker koken voor weinig geld! heb nu al lasagna bedacht maar dat heb ik al eens eerder gedaan. dus wil eigenlijk iets anders! Iemand leuke ideeen? Oh en 1 persoon (man van vriendin) lust weinig groentes. hij lust wel sla, tomaat boontjes en nog wel een paar dingen....
Kip en geblancheerde sperzieboontjes in de wok met woksaus of wokpasta uit een kuipje. Serveren met rijst en evt. een frisse salade Lekker makkelijk en hoeft niet duur te zijn.
Aardapelen uit de oven ( eerst in de schil poffen of koken, dan in een ovenschaal met knoflook, olijfolie en peper/zout/rozemarijn, in de oven nog 20 minuten)) Grote salade met tomaat, gemengde salade en ceaser saus Pangasius filet daarbij. Gewoon lekker opgebakken. Makkelijk, goedkoop en lekker.
oh dat klinkt eigenlijk wel lekker! voor manlief dan iets anders dan vis wat dat lust hij niet maar verder goed idee! dank je!
Rijstkroketten zijn ook lekker. Je maakt een kroketje van rijst, kaas en ham (wordt met eigeel gebonden). Even in eiwit en paneermeel en daarna laten opstijven. Daarna bakken in de frituurpan. Wij doen daarbij een verse tomatensaus: tomaten, worteltjes, ajuin, champignons, ... Kan je ook mixen als je dat liever hebt. En dat met een stokbroodjes geserveerd, hmmm!
Tortilla's??? Bij de AH zijn de Casa Fiesta artikelen momenteel in de aanbieding (2e voor de halve prijs geloof ik)
wraps hebben we de vorige keer hier al gegeten dus dat valt af (hoewel ik dat wel super lekker vind) Nasi lust ik zelf niet dus dat valt ook af! Pannenkoeken met een lekkere soep is misschien ook nog wel een leuk idee! De tortilla's is ook nog een leuke! heb al leuke ideeen op gedaan! Bedankt!
pasta koken, kaassaus maken, kipfilet bakken, spinazie koken. Pasta,kip en spinazie bij elkaar kiepen en dan als laatste kaassaus eroverheen doen. Tadaaaaaaaaaaaa pasta spinazie. En lekker joh!!!
Wij hebben afgelopen weekend dit gegeten: [FONT=Calibri, Verdana, Helvetica, Arial]Recept - Krokante spinazie-filorolletjes - Albert Heijn[/FONT] [FONT=Calibri, Verdana, Helvetica, Arial]Recept - Mediterrane risotto - Albert Heijn[/FONT] Dit was errug lekker! En ik vond het alles bij elkaar niet heel duur. Wij hadden als dessert creme brulee, maar dat is natuurlijk gewoon smaak. Een bak ijs met een lekker sausje is ook heerlijk Overigens aten we vegetarisch ivm 1 van de gasten, dus als je wilt kun je er nog vlees of vis bij doen, maar ik (overtuigd vleeseter!) vond dit ook al hartstikke lekker en ik miste het vlees ook totaal niet.