Iemand hier al last van het noodweer? ze verwachten heel wat.. meer dan alleen wat regen en onweer.. lees overal waarschuwingen etc. Hier in midden limburg is het bloedheet al.. en nog strakblauwe hemel.. maar las dat het in zeeland al losgebarsten is.. Heb de jongens gezegd dat er vandaag niet op uitgetrokken word als het idd zo bar en boos word
ik woon in puntje van zuidlimburg. hier is het nu al bloed heet. hier was net op de radio dat er nood weer kan komen, dus manvosje belde al net dat ik straks het zwembad moet bedeken en alles na binnen moet halen... maar we zullen zien wat langs komt.
Ik kan niet wachten tot het begint! Hoop alleen dat mijn man nog naar huis kan komen vanmiddag, hij moet met de trein van utrecht naar eindhoven.
ja ik hoorde ookal zoiets van de buurman... die had het over hagelstenen van 5 cm? hmmm nog geen vuiltje aan de lucht hier in twente...... voor de mensen met een auto voor de deur... die kun je dus beter ergens stallen anders heb je hem vol deuken door de hagel! tenminste als die hagel echt komt...
hier is het al helemaal donker. denk dat het zo flink losbarst. beetje jammer we wilden naar het strand!
Hier (omgevind Den Haag) gaat het zo losbarsten denk ik!! Komt een donkergrijze lucht, niet normaal!!! Temp trouwens wel nog steeds goed. Iets afgekoeld sinds vanmorgen vroeg! Begint nu ook te waaien!!
Hier, omgeving den haag, al een behoorlijk dreigende grijze lucht! Het is wel vreselijk warm en benauwd .. verwacht dat het hier binnen een uur wel 'los gaat' .
Ik woon ussen de rivieren in gelderland en het is hier alweer bloed heet en de lucht is strak blauw,hopelijk komt het pas laat in de avond hier
Hier in hoek van holland is het heeeeeeeel er donker ik moet de lampen binnen aandoen. Onweer hoor ik boven zee maar nog geen druppel. Groetjes kim
Wij in het hoge noorden zullen nog wel een hele tijd moeten wachten op een beetje verkoeling. Tis hier stikheet.....ik blijf binnen! ik staak! "geniet" meiden van de donder en bliksem. En de temperatuur na de buien. Denk dan aan mij......
Van mij mag er wel even een verkoelend buitje vallen, maar het ziet er hier nog helemaal blauw uit en het is me weer een partij heet, pffff
hier (noord holland) aan het ijsselmeer, nog blauwe lucht en lekker warm (lees maar gerust heet). ben benieuwd wanneer we het hier krijgen!
Hier bij Deventer ook nog geen last Maar verwacht dat het tegen eind van de middag / begin van de avond wel komt. Tis alleen wel bloedheet al, vanmorgen om 06.30u was het binnen al 27 graden Gelijk alles dichtgedaan, dus blijft nu zo'n beetje tussen de 27 en 28 graden hangen. Auto kun je beter onder bomen zetten, houd de hagel misschien nog iets tegen.
nou van mij mag het wegblijven hoor ik hoef niet zo nodig hagelstenen en donder en bliksem. sleurhut staat voor de deur, nu nog zonder deuken en dat wou ik graag zou houden
Noord Limburg hier, harstikke warm en zonnig nog. Ik vind het prima dat het gaat regenen enzo, het nadeel vind ik vaak dat het dan toch zo benauwd blijft. Laat het maar lekker 10 graden afkoelen wat mij betreft. Zie banner .
Hier omgeving zutphen, hangt wat sluierbewolking, maar het is nog niet bloedheet. Ik heb de terrasdeuren opengezet zodat het even flink door kan waaien. Straks als het zonnetje op het terras komt (zal zo wel zijn, met een tuin op het zuiden), gaan de gordijnen dicht en doen we h-e-l-e-m-a-a-l niets meer
Hier is het nu licht bewolkt en ik voel dat het afkoelt. Hou t wel in de gaten;dochterlief zou met haar klas naar het strand gaan maar of dat doorgaat...