Wat zouden jullie doen...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Vandaag zou Sophie een nachtje naar opa en oma gaan,omdat wij een feestje hebben,nu belde me moeder dat ze zwaar verkouden is en last van haar keel...wat moet ik nu doen haar brengen of niet?
    We hebben gee andere oppas...

    Groetjes,
     
  2. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Geeft je moeder daar zelf al eigenlijk niet mee aan dat ze zo niet kan/wil oppassen? Of zei ze dat ze alsnog wel wilde oppassen?
     
  3. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    nee ze wilde nog wel oppassen...
     
  4. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou haar gewoon brengen. Als ze ook verkouden zou worden is dat alleen maar goed voor de opbouw van haar weerstand.
     
  5. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik zou het niet doen.. Kan wel goed zijn voor haar weerstand opbouwen enzo, maar ja ga het ook niet expres opzoeken..
     
  6. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik zou het ook niet doen! Zo'n kleine verkouden is echt niet leuk! Wij houden iedereen die verkouden is ook weg bij haar! Dus jammer, maar dan maar geen feestje. Liever een avond geen plezier dan een hele week met een zieke kleine!
     
  7. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    ik zou haar gewoon ook brengen.
    want wat als je nou zelf verkouden word dan breng je haar toch ook niet weg.
    en trouwens het is nu ook net het weer om ziek te worden.
    gister kon je in een t-shirt lopen en nu moet je weer een jas aan.

    groetjes sandra
     
  8. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ben het met Stiekel eens, als jij verkouden wordt breng je haar ook niet weg....

    Maar eigenlijk zijn wij niet de juiste vraagbaak, je moet doen wat JIJ wilt. Anders zit je niet lekker op het feestje vanavond en slaap je de halve nacht misschien niet. Dus als JIJ je er niet prettig bij voelt? Niet wegbrengen!
     
  9. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Nou er kwam een hele goede oplossing,we schoonouders waren net terug van vakantie ,zouden eigenlijk vandaag terug komen,dus ze is een nachtje bij hun geweest,voor het eerst,en het ging allemaal goed!
    En wij hebben een leuke avond gehad ;)

    Groetjes,
     
  10. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Daar ben ik hartstikke blij om!
     
  11. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou mijn kindje niet hebben gebracht, je hebt er niks aan dat ze er ook ziek van worden.
     
  12. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mijn zoontje is na zijn wendagen bij het KDV verkouden geworden. Het schijnt dat hij met ziek worden zijn weerstand opbouwt, zeggen ze. Ik had 7 maanden verlof, en ik heb hem al die tijd beschermd. Maar, uiteindelijk moest ik (en hij) er toch aan geloven. Ik denk dat het beter voor hem is - hoe vervelend het ook is, zowel voor hem als voor mij.
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zou hem ook gewoon brengen er voor weg kruipen kun je toch niet voor verkoudheden.
    Zou mooi zijn als wij ziek worden en vooral mijn oudste die naar school gaat met al die kindereziektes kan ik die ook gelijk niet meer in huis houden.
    Het is heel vervelend om je kind ziek te zien, maar uit ervaring weet ik ook dat het wel weer goed komt. Wat voor ziektes mijn oudste ook allemaal niet heb doorgemaakt dus weet dat je er niet voor weg kunt lopen.
     
  14. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik had mijn dochtertje denk ik ook wel naar mijn moeder gebracht. Ik was toen ze geboren werd ook erg verkouden en toen kon ik ook niet weggaan.
     

Deel Deze Pagina