Hallo iedereen, Net zoals zooooveel vrouwen (en hun vriendjes/mannen) proberen ook wij zwanger te worden. Mijn eerste dag van mijn laatste regels was 05/06/2012. Morgen zou ik dus normaalgezien mijn regels moeten krijgen. Ik heb wel sinds enkele dagen ongelooflijk pijnlijke tepels, de kleinste aanraking is genoeg om even in kramp te trekken... Ga straks een testje halen (denk Quid van Carrefour). Nog zien of ik mijn geduld onder controle kan houden en wachten tot morgenvroeg om te testen... Of kan het gewoon deze namiddag al? We shall see... Lees verschillende verhalen van vrouwen die ong dezelfde symptomen hadden die niet zwanger bleken, maar evengoed vrouwen die dat wél waren... Ik zou in ieder geval zeer gelukkig zijn, en mijn vriend ook
Ja spannend! Ik testte 4 dagen voor NOD in de ochtend heel licht en in de middag opeens donkerder dus je kan gelijk testen denk ik
Hoi, Ik had ook zeer pijnlijke tepels en borsten. En heb dat normaalgezien nooit! Dus het kan hoor. Zou testen op je NOD als ik jou was, dan ben je lekker zeker.
Had je er ook last van toen je aan het ontpillen was? Denk eerder daaraan eigenlijk... (bij mezelf dan he )
Alright. Mijn geduld heeft het toch uitgehouden tot 5u30 daarstraks... Er zat een mug op de slaapkamer, dus dan is het toch uit met slapen... Kon ik maar net zo goed een testje doen. Maar helaas; In de verste verte geen streep te bekennen... Vandaag 1e dag NOD, misschien dat het daaraan ligt, maar misschien hebben we gewoon pech
Misschien is het nog net te vroeg! Over twee dagen nog een keer testen! Ben je net gestopt met de pil trouwens of al wat langer? Want je eerste paar cycli kunnen wat van slag zijn daardoor
Het is de 2e eerste keer... Uitleg; We waren al eens 4 maanden gestopt met de pil en toen niet zwanger geraakt. Dan opnieuw aan de pil gegaan wegens nieuwe job (qua werkzekerheid ed), en nu eerste ronde opnieuw geen voorbehoedsmiddelen meer. Maar denk dat we gedurende de hele maand om de dag ongeveer (is zo'n beetje ons vast patroon ) hebben gevreeën...
Hey, spijtig dat het geen positief gaf. Ik was al 3 jaar ervoor gestopt met de pil. Had toen wel geen ontpillingsverschijnselen op die manier.