Hoofdje naar links/rechts/links slaan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamain2015, 27 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamain2015

Mamain2015 Actief lid

25 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha iedereeb, dl slaat/wisselt als ze snachts op mijn buik ligt of als we haar omhoog houden voor een boertje altijd met haar linkerwanf tegen mijn borst, 1 sec later draait ze haar hoofd weer met haar rechterwang op mij, dan weer links etc. Ze is dan ook erg onrustig. Herkenbaar?
    Geen idee wat ht is.. Gewoon zomaar? Jeuk oid? Pijn in de oren?
    Ze doet dit niet áltijd maar 9 vd 10 x

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ze niet gewoon aan het zoeken naar eten/ruikt ze borstvoeding? Dat deed mijn dochter op die leeftijd, super ongeduldig altijd haha

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit had onze oudste ook. Ik dacht altijd niet haar draai kunnen vinden of misschien wat lichte krampjes.

4. nieko

nieko Actief lid

2 dec 2013
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje doet dit ook als hij in bed ligt op z'n rug -z'n hoofd schudden van links naar rechts. Weet niet of dit precies is wat je bedoelt, maar ik heb het ooit eens opgezocht en het schijnt een manier te zijn voor kinderen (maar ook volwassenen doen het) om in slaap te vallen. Een soort wiegen zeg maar. Wij vonden het zo'n gek gezicht in het begin, maar kan geen kwaad!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier deden ze dat als er lucht dwars zat.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.246
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Heel herkenbaar! Toen ze zo onrustig was deed ze dat heel veel, vond het erg irritant, haha. Gaf al weken geen bv meer, maar dacht dat ze nog aan het zoeken was ofzo. Nu ze beter slaapt en niet meer onrustig is doet ze het alleen nog in dr bedje. Ze ligt op dr buik en elke nacht word ik er wel een keer wakker van omdat ze het dan ook doet. Geen idee waarom ze dat dus doet. :(

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dat kan hoofdschudden/bonken zijn. Mijn zoontje van 5 doet dit nog. Ook onze jongste doet dit.

8. Vladivostok

Vladivostok Actief lid

10 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje doet dat iedere ochtend naar het einde van haar slaap toe. Bij haar komt hebt doordat de medicatie tegen reflux tegen die tijd begint uit te werken en ze weer last van oprispingen begint te krijgen. Een reactie op ongemak dus.

Deel Deze Pagina