Ha iedereeb, dl slaat/wisselt als ze snachts op mijn buik ligt of als we haar omhoog houden voor een boertje altijd met haar linkerwanf tegen mijn borst, 1 sec later draait ze haar hoofd weer met haar rechterwang op mij, dan weer links etc. Ze is dan ook erg onrustig. Herkenbaar? Geen idee wat ht is.. Gewoon zomaar? Jeuk oid? Pijn in de oren? Ze doet dit niet áltijd maar 9 vd 10 x
Is ze niet gewoon aan het zoeken naar eten/ruikt ze borstvoeding? Dat deed mijn dochter op die leeftijd, super ongeduldig altijd haha
Dit had onze oudste ook. Ik dacht altijd niet haar draai kunnen vinden of misschien wat lichte krampjes.
Mijn zoontje doet dit ook als hij in bed ligt op z'n rug -z'n hoofd schudden van links naar rechts. Weet niet of dit precies is wat je bedoelt, maar ik heb het ooit eens opgezocht en het schijnt een manier te zijn voor kinderen (maar ook volwassenen doen het) om in slaap te vallen. Een soort wiegen zeg maar. Wij vonden het zo'n gek gezicht in het begin, maar kan geen kwaad!
Heel herkenbaar! Toen ze zo onrustig was deed ze dat heel veel, vond het erg irritant, haha. Gaf al weken geen bv meer, maar dacht dat ze nog aan het zoeken was ofzo. Nu ze beter slaapt en niet meer onrustig is doet ze het alleen nog in dr bedje. Ze ligt op dr buik en elke nacht word ik er wel een keer wakker van omdat ze het dan ook doet. Geen idee waarom ze dat dus doet.
Mijn dochtertje doet dat iedere ochtend naar het einde van haar slaap toe. Bij haar komt hebt doordat de medicatie tegen reflux tegen die tijd begint uit te werken en ze weer last van oprispingen begint te krijgen. Een reactie op ongemak dus.