Puntbloedingen, ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Abbigael, 6 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abbigael

Abbigael Lid

8 apr 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zal jullie mijn 3.5 jaar durende verhaal besparen, en meteen to the point komen, ik heb al 3.5 jaar hoestklachten, toenemende vermoeidheid, en sinds 2 maanden flink wat puntbloedingen op mijn armen, benen en romp, en in mijn mond. Soms heel veel in mijn mond, dan trekken ze weg, en een dag later zitten ze er weer. Ik ben ontzettend moe, heb aan de lopende band blauwe plekken. Mijn nieren zijn goed, en ik heb geen auto immuumziekte. Ik ben getest. Donderdag ga ik naar de longarts, omdat ik vreselijk kortademig ben, benauwd en amper de trap nog normaal op kom. Ik vole me belabberd. Ik krijg ene longfunctieonderzoek, en daarna een afspraak met de arts. De 3e arts op rij, en ik wil er wat doortastender proberen te zijn, er voelt iets niet goed maar kan er de vinger niet op leggen..ik vraag me af of er hier dames met ervaringen van bovenstaande zijn? ik maak me zorgen, maar weet niet waarom...

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Ben je onderzocht op leukemie?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ook al gecheckt op ziekte van Lyme?
    Wilde ik ook typen. Of Lyme, daar kun je ook ook ontelbare kwalen van krijgen. Al betwijfel ik of blauwe plekken en puntbloedingen daarbij horen.
    Verder heb je ook een aantal Syndromen waar je puntbloedingen en blauwe plekken bij krijgt.
    Waar ben je allrrmaal op getest?

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Ben je wel eens bij de hematoloog geweest?

5. Abbigael

Abbigael Lid

8 apr 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Op te laag trombocyten gehalte, die was iets boven de 200 (miljard ofzo?) en op anca's (auto immuun) en nieren dacht ik. Is op leukemie testen ook niet testen op de rode cellen, als in trombocyten?

6. Abbigael

Abbigael Lid

8 apr 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ben bij HA, KNO en internist geweest en nu naar longarts, in 4 weken tijd.

Deel Deze Pagina