Plastic dieren a la Schleich

Discussie in 'De lounge' gestart door ElizaR, 15 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik zoek voor een verjaardagskado plastic dieren die qua uitstraling op de Schleich dieren lijken.
    Die zijn natuurlijk erg mooi, maar voor het budget wat ik heb kan ik er dan maar een paar kopen.
    Mag ook van Ali Express.

2. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Er is een speciale Ali-express mama groep op Facebook.
    Wellicht kunnen zij jou verder helpen?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Schleich via marktplaats kopen?

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.380
    113
    ElizaR vindt dit leuk.
  5. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Heb ik ook naar gekeken, maar dat zijn meest paarden. En t gaat mij eigenlijk boerderijdieren of dierentuindieren.

6. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
  7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  8. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Van bruder heb je mooie dieren. En dat is kwalitatief vergelijkbaar met schleivh

9. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    De boerderij dieren vd hema hebben wij zelfs twee x en gaat al jaren mee. Goede kwaliteit en leuke dieren. Paard, koeien,varken, geiten,kippen en hekjes

10. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Bij Hema en bij flying tiger, of gewoon bij de speelgoed winkel! :)

11. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Maar wat is er mis met een paar? Dl spaart ze nu zelf, hartstikke leuk.

12. veense

veense Niet meer actief

Mijn dochter van 11 heeft ze ook jarenlang gespaard, van kleins af aan al, en heb er toen in de faillissementsuitverkoop van de V&D nog flink wat bij kunnen halen voor een leuk prijsje.
    Inmiddels speelt zoontje (2) er bijna dagelijks mee en krijgt hij er af en toe een bij. Denk dat we inmiddels meer dan 150 dieren hebben.
    Dochter is inmiddels overgestapt op de dinosaurussen en heeft nu meer dan 10 Schleichdino's op haar kamer staan. Als ze daar ooit op uitgekeken is, mag broertje er vast mee spelen tegen die tijd. Nu mag hij er alleen naar kijken als hij bij haar opd e kamer is, dino's zijn heilig als je paleontoloog wil worden ;)

13. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Schattig :) Dl spaart dino's waarvan de bek open kan (is spannend, denk ik. Ze moeten s' nachts op wacht naast haar bed).

Zijn jullie ook naar T-rex in Natrularis geweest? (Trix is volgend jaar weer terug).

14. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Niks mis mee hoor. Maar oma wil graag plastic diertjes geven voor een bepaald bedrag en ik denk niet dat ze t waardeert als ik dan 2 of 3 dieren geef. Volgens haar kan je er 10tallen kopen voor het bedrag wat ze er aan uit wil geven. ;)

Deel Deze Pagina