Wie weet wat voor 'uitslag' dit is? (foto/warning)

Discussie in 'De lounge' gestart door Olicha, 14 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    De richtlijn van de RIVM is dat kinderen wel mogen komen maar dat de andere ouders worden ingelicht dat er iemand met krentenbaard is.
    Als een kind helemaal onder zit zou ik het niet naar school laten gaan trouwens. Bij het plekje van het kindje van ts gewoon losjes afplakken en naar school.

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Hier wordt krentebaard bekend gemaakt idd, en bv waterpokken ook.

3. Olicha

Olicha Niet meer actief

Oei ik hoop niet dat mijn zoontje besmet wordt (die heeft het minste weerstand van ons). Wij zijn best een knuffelig gezin en ik heb mijn dochter het meest aangeraakt van iedereen in dit huis. Omhelzingen en zoentjes geven wij elkaar aldoor. Ik zal even kijken hoelang het duurt voordat je kan zien/merken dat je besmet bent anders vrees ik dat het gauw rond zal gaan.

Met dat ene plekje, dat sinds vandaag donkerder is geworden (korst), mag ze morgen weer naar school. Ik ga er vanuit dat het dan niet meer besmettelijk is. Zij heeft verder gelukkig geen andere plekken.

Dat het wordt doorgegeven aan ouders dat er krentenbaard (of waterpokken) heerst, snap ik volledig. Toen ik zwanger was van zoontje ging er waterpokken rond en ik had dit niet eerder gehad, dus die informatie was cruciaal voor mij.

Deel Deze Pagina