wie weet wel wat het word?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sunlight, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

wij wouden niet weten wat het word.
    maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar degenen die wel weten wat het word en wie wat krijgt als ze ong 24 weken zwanger zijn?

liefs

2. MvN

MvN Niet meer actief

Een mooi meisje! Althans ik hoop dat ze mooi is :p

3. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ja wij weten ook wat we krijgen... Sinds 20 weken weten we dat.. :D

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij weten het ook sidns de 23e wk. ervoor liet de kleine het niet zien hihi.
    de eerste keer wisten we het niet dus dit keer wilden we het wel weten gewoon voor de variatie hahaha. want jah elke zwangerschap is anders en wil dit dus ook eens mee maken. en vind het wel fijn zo we hadden al een meid en nu word het een jongen dus kunnen we de rose kleertjes op zolder houden en nieuwe blauwe erbij halen.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Sinds de 20 weken echo weten we dat het ene jongetje word

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Natuurlijk is ze dat !

7. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik wist vanaf 25 weken dat wij een meisje zouden krijgen. En ze is prachtig!

8. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Met 12 weken heb ik de echoscopist al gevraagd of hij iets kon zeggen over het geslacht en later bleek dat hij het goed had.
    Verder heb ik al van heeeeeel veel mensen gehoord wat zij denken dat het wordt en ja ze hebben het allemaal goed... Mijn man wil het echter niet weten dus ik houd keurig mijn mond.

9. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    Bij de eerste kon het me niet veel schelen, alles was goed. Nu wilde ik t wel weten, puur practisch! Had wel mn voorkeur en ben ook heel blij maar wel fijn om te weten of de roze dekentjes nog een keer kunnen.. Niet dat het een ramp zou zijn om een jongen in een roze bedje te hebben, maar qua kleertjes is t wel handig natuurlijk.
    Weet t vanaf 21 1/2 week.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wij weten sinds vorige week (21 weken dus) dat het een jongetje wordt.

11. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wij weten sinds de 20-weken wat het wordt maar dat blijft voor iedereen nog even geheim ;)
    (ivm met meelezers hier).

12. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    wij wisten het gevoelsmatig al in week 6 in week 8 hadden we zelfs al een naam :D

in 21ste week met de 20 weken echo hebben ze het bevestigt, en met 27+5 bij de pret echo kon het niet missen :D

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij konden bij de pretecho met 16 weken zien dat het een jongetje is. met 20 weken zagen we het ook weer en met de 3d echo (29 weken) nog steeds een jongetje. dus dat veranderd echt niet meer in een meisje :D

14. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Wij kregen met de 20-wk echo te horen en te zien dat we een JONGETJE krijgen :D

Met 31-wk moest ik naar het ziekenhuis voor een hartactie filmpje van de kleine en een korte echo en toen werd weer bevestigd dat het echt een JONGETJE is :D

15. Saartje26

Saartje26 Actief lid

19 aug 2006
    115
    0
    0
    groepsleidster
    Hengelo
    Wij weten ook al dat we een mooi meisje krijgen! We zijn allebei veel te nieuwsgierig.....:D

Bij de eerste wisten we het ook. (jongetje)

16. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Met de 20 weken echo wisten wij dat het een meisje zou worden!Met 27 weken is dit nog eens bevestigd bij een groeiecho en met 28 weken bij een pretecho.

17. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Ik wist met 18 weken dat wij een jongen zouden krijgen, door middel van een pretecho bureau!

18. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Wij sinds 16 weken. :) Daarna nog diverse malen bevestigd met de echo's. :D

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier met 23 weken een meisje en met 30 weken een jongetje :)

20. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Wij weten het geslacht van onze kleine ook, met de 20 wkn. echo al kunnen zien en met de pretecho van 26 wkn. ook nog een keer dus geen onduidelijkheid over!!! Vind het zelf erg leuk dat ik het weet maar soms toch erg lastig als ik met van die vervelende mensen praat die je bewust laten verspreken of gaan vissen :) bah erg flauw mja toch geen spijt van hoor :D ...

Liefs Nelleke

Deel Deze Pagina