Wie weet of ik me playstation kan weggooien? Me dochter zit elke keer aan de smartkaart van de ziggo en hoor me man ineens zeggen niet doen! De ps3 stond aan en je raad het al het kaartje is verdwenen. We hebben hem opgeschroeft maar verder kwamen we niet verder. Dus weer dicht gedaan en nog geprobeerd om hem op te starten,dat doet hij maar is echt alles mee gezegt. Wie weet of binnenin kan komen waar je de dvd en spelletjes zitten. Pff me man loopt te klagen zonde van me geld en ik denk alleen maar daar gaat me Wiiu
Hmmm denk niet dat je er veel aan kan doen, misschien een nieuwe dvd drive in de ps zetten/laten zetten ?
Is het nu een wii of een ps3? (gezien je laatste zin) De ps3 heeft ook zo'n gleufje toch? Mijn zoontje heeft laatst 2 cd's in de wii gestopt en die zaten ook vast. Heb toen een aantal keer lopen drukken op de eject knop en toen verschoven ze steeds ietjes, heb toen met een pincetje de cd's eruit kunnen trekken.
^ ik denk dat ze bang is dat ze van het geld, waarvan ze een Wii(u?) wil kopen, nu een nieuwe PS3 moet kopen..
De smartkaart (ziggo kaartje)zit in de PlayStation3 en ja idd het geld gaat nu naar een nieuwe ps3 ga geen 800 Europese maand uitgeven aan 2 computers. Bij de PS3 is een gleuf en normaal als je drukt komt je dvd of game eruit. Paar keer gedrukt natuurlijk maar geen smartkaart (formaat pinpas) Iedergeval bedankt!
mn vriend heeft er wel verstand van, zal het m morgen vragen want ga de arme jongen nu niet wakker maken hahaha ik zal het morgen neerzetten (mocht de verlossende oplossing dan nog niet gegeven zijn hahaha)
Wij hadden de oude versie van de ps3 en die kon je helemaal uit elkaar halen. Inclusief het deel waar de cd in zit.
Wij hebben ook een PS3 uit de eerste serie. Dochter heeft er 2 weken geleden ongeveer een handvol kleingeld in geduwd. Als je hem oppakte en schudde, hoorde je het gewoon rammelen. Op YouTube staan verschillende filmpjes hoe je ze uit elkaar kunt halen. Daarmee hebben we ze er allemaal uit gekregen.. Succes!
En daarom staat die van ons in de kast verborgen Ik zal straks ook even vragen aan mijn vriend of hij wat weet. Volgens mij moet je 'm helemaal open kunnen schroeven...
mn vriend zegt dat je m helemaal moet open schroeven. en het hangt helemaal af van welke ps3 je hebt...maar hij zij kijk op youtube het staat vol met filmpjes hoe je m open moet maken. Open PS3 and remove stuck disc - YouTube
kun je er wel nog een spel of dvd indoen ? als die kaart erin zou zitten zou dat namelijk niet kunnen