Net te laat voor pakketje

Discussie in 'De lounge' gestart door FashiOn, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik verwachtte vandaag een pakje en de Tnt had aangebeld en ik was net te laat, toen reed hij al weg..:x Ik heb het pakje vandaag nodig, komen ze op dezelfde dag nog een keer terug of moet ik echt tot maandag wachten?
    Er zat ook geen briefje in de brievenbus dus is niet bij de buren bezorgd.

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Als het goed is heb je sowieso een briefje ook als het niet bij de buren is. Daar staat op wanneer je het wel kunt verwachten of ophalen. Maar je hebt dan kans dat ze aan het eind van de rondde nog een keer komen, heb ik ook eens gehad. Hier gaat het altijd achter huis in de tuinkussenbox, idee van haarzelf ;)

Even geduld dus, wie weet!

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    soms komen ze nog weleens terug, maar meestal gaat het pas weer met de volgende ronde mee.
    Maar hebben ze ook niet een briefje in de bus gedaan met vermelding dat ze geweest zijn, maar dat jij er niet was en daarop gezet wanneer ze weer zullen komen?

Heel misschien komen ze dus nog een keer, maar grote kans dat het maandag wordt...

4. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Ik heb echt geen briefje in de bus gezien:(
    Hoop het dat hij vandaag nog een keer langskomt

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hier ook soms geen briefje in de bus als het bij de buren is bezorgd.. heel slecht, maar het gebeurt wel.

hier komen ze overigens niet meer dezelfde dag, maar de werkdag erop als ze het niet hebben bezorgd

6. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

:xOh nou dat is niet mooi als ze pas de volgende werkdag komen.. Ik had liever dat hij het bij de buren had bezorgd, normaal gebeurt dat ook maar deze keer niet.

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Daarom, en vanwege geen briefje, denk ik echt dat ie weer terug komt ;)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier zetten ze het in ons oude huis altijd in de schuur. die was altijd open. ( stond niks in van waarde hoor alleen konijnevoer)deden ze uit zichzelf. maar goed was wel een hoekhuis dus dan konden ze achterom lopen. als je midden in een rij woont is dat lastiger. nu wonen we bij de zaak dus pleuern ze het gewoon bij mn man in de werkplaats als ik er niet ben. doen ze eigenlijk nog eerder als aan het huis aanbellen. maar kan hoor dat ie ana eind van de dag nog komt. en idd ze gooien niet altijd een briefje af bij de buren

9. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Niet alle pakketjes mogen bij de buren afgegeven worden. Ik geloof dat wanneer je er voor moet tekenen, het alleen op jouw adres afgegeven mag worden.

Hoop dat hij aan het eind van zijn ronde nog een keer komt!!

10. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt voor de reacties:)
    Is inderdaad wel handig als hij het in de schuur kan zetten, maar woon in het midden van een rij dus dan moet hij helemaal achterom. Ik wacht het wel af of hij vanmiddag komt, ik hoop het echt.

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

vervelend zeg
    ik heb hier de ervaring! dat ze niet meer terug komen

ik heb het een x gehad dat de intercom het op een vage manier niet deed en ik dus echt wel thuis was!!
    had nota bene visite!

tnt is dus niet meer terug gekomen

12. augustus

augustus Niet meer actief

Hopelijk komt hij vandaag nog eens langs, want dinsdag is pas de volgende bezorgdag.

13. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

:$Dinsdag pas? Waarom niet maandag, dat is toch ook gewoon een werkdag?

14. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier wel maandag ja, omdat ie jouw pakketje nog heeft, zeker!

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hier ook geen pakketten op maandag.

Tip voor de volgende keer, hang een briefje op de deur waar ze het kunnen neerzetten/afgeven bij afwezigheid, je weet immers dat ze kunnen komen.

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Naar het postkantoor gaan, en de postbode opwachten;)
    Oja even bijdehand; als je dat pakje perse vandaag wilde, waarom blijf je dan niet thuis? of doe je een briefje op de deur, bezorgen bij de buren...
    Niet zo slim.....als er vh pakje getekend moet worden, bezorgen ze het volgens mij zo wie zo niet bij de buren...

17. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Idd dinsdag pas. Zaterdag wel en maandag niet...
    Ook raar dat ze geen briefje in de bus doen...

Vanwege mijn werk ontvang ik iedere week wel 2 a 3 pakketjes, laatst had ik ook een "leuk" briefje. Er stond aangekruist dat het pakket bij de buren was afgegeven, maar geen nummer!!! Ben dus echt de complete straat af gegaan, en zou je net zien, dattie bij het laatste huis ligt.

18. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan zien andere mensen (= criminelen) dat toch ook?! Niet zo'n verstandig idee lijkt me.

19. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze was wel thuis, maar ze deed pas laat na de bel de deur open, als ik het goed begrepen heb.

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Voor een crimineel hier het briefje leest moet hij eerst de oprit over, de deur zit niet aan de straat.

Verder maakt het natuurlijk verschil wat je verwacht.

Deel Deze Pagina