Wij hebben zondag een supriseparty voor mijn moeder ze wordt 50 nu verzorgen we alles zelf met de familie, nu gaan we zaterdag de hapjes maken en mijn oma heeft het steeds over hapjes van roggebrood ik weet wie ze bedoelt maar wat zit er tussen, het zijn zeg maar van die stapeltjes roggebrood met een roomkaas? vulling of iets wie kan mij helpen en vertellen wat je er tussen kan doen alvast bedankt
Ze verkopen die bij de ah, is geloof ik idd met roomkaas en dan kun je er van alles tussen doen. Als ik zo iets bedenk is het met zongedroogde tomaatjes, kleine stukjes hazelnoot of gewoon alleen roomkaas denk ik al heel erg lekker.
Volgens mij is het een soort van roomkaas vulling? Ik vind het vrij machtig in elk geval, zelf maken lijkt me lekkerder. Op de site van AH staat een recept van roggebroodhapjes met katenspekmousse, die zijn lekkerrr!
ze bedoelt volgens mij de hapjes met de wittige vulling maar ik wil ze inderdaad zelf maken dus benieuwd wat ik moet halen voor ertussen en maakt niet uit als het machtig is we zijn met 45 man ! en wil er geen 100en maken