Ik had even een vraagje misschien is het normaal maar heb het bij de andere 2 kids nooit meegemaakt .. Onze jongste is erg onrustig is ze eigenlijk heel veel sinds de geboorte eerste dachten we een kma dit omdat de middelste dit ook heeft , we zitten hier nu mee in een testfase en geven haar pepti , maar eigenlijk blijft ze onderstaande doen ... Wat is nu het geval en valt me steeds meer op eigenlijk ze wil niet plat liggen tilt dan steeds haar hoofdje op terwijl ze op de rug ligt zeg maar zoiets al op de foto hoop dat je het daar een beetje op kan zien .. en dan ook haar beentjes de lucht in .. echt een comma is het dan .. Ze draait om van rug naar buik , ze wil niet gewoon liggen met de voeding altijd weer hoofdje omhoog , wat ze ook veel doet ik hoofdje naar links en naar rechts tijdens de fles als ik haar voor me heb zittend ... Soms weet ik gewoon niet meer hoe ik haar normaal de fles kan geven . Zoals vandaag huilt ze echt de hele dag maar door , het is eten , luier verschonen , huilen en dat nu vanaf vanmorgen 9 uur herkent iemand hier iets van ....
Ik zou bijna zeggen dat er iets klem lijkt te zitten, mss KISS? Zou haar even laten nakijken door een osteopaat. Vervelend hoor, succes met de kleine meid!
Onze jongste wilde/kon ook niet liggen en hier heeft de osteopaat idd wonderen verricht! Dus zou zeker even laten nakijken!
Voordat je naar een osteopaat gaat, zou ik hiervoor toch echt even serieus een verwijzing naar de KA vragen. Als die constateert dat er niets afwijkends aan de hand is op zichzelf, zou ik idd de osteopaat aanraden, want dan zou het eventueel kiss-syndroom kunnen zijn.