Wie heeft er leuke ideeën voor een traktatie? Onze zoon mag volgende week trakteren op de pzs omdat hij 4 jaar word en naar de basisschool gaat na de vakantie. Het moet iets zijn wat de kindjes mee naar huis kunnen nemen want voor op de psz zelf wil ik een een fruit/groente kerstboom maken waar ze met zn allen van kunnen snoepen. Kom maar op met de leuke ideeën
Daar heb ik idd ook gezocht maar daar heb ik maar 2 dingen gevonden die ik evt zou kunnen doen. Meer ideeën zijn dus welkom
Wat voor thema had je bedacht? Denk je aan wat te snoepen/speelgoed of praktisch iets? Over een paar maanden wordt onze uk 4 jaar en trakteren we kleine bakjes met wat lekkers. Om de bakjes heen komt een band van karton met een raket. Hij is dol op de ruimte. (Het zijn kleine diepvries bakjes met een blauwe deksel, kunnen ze thuis gebruiken voor fruit of ander lekkers wanneer ze zelf naar de basisschool gaan)
Ik heb eigenlijk niets specifiek in gedachte... Ben google en pinterest al flink aan het afspeuren en ben wel wat leuks tegen gekomen. Beide dingen zijn vrij simpel te maken alleen heb ik bij het ene celofaanzakjes nodig en die kan ik zo gauw op internet niet goedkoop vinden (of het is goedkoop maar met hele hoge verzendkosten )
Begrijp ik het goed dat je naast de kerstboom traktatie nog een traktatie wilt meegeven naar huis? - peer: ik peer 'm - knijpfruitje: ik knijp er tussenuit - doosje rozijntjes op een handje van papier geplakt: ik zwaai jullie uit - badeendje: er gaat er 'eendje' naar de basisschool - wc rol vullen met iets en daar wen vliegtuig van freubelen: ik vlieg uit
Ik ken er 2 die mijn dochter zijn gegeven, zij is nog geen jaar dus wij moeten tegen die tijd ook wat verzinnen voor de creche, maar zij heeft tot nu toe gekregen: een roze eendje met daaromheen een koord en een korte tekst van 2 zinnen een klein boekje van nijntje met daaraan een lolliegeplakt en een sticker met de verjaarde persoon+leeftijd. Deze 2 vind ik het leukst
Klopt ik ga een kerstboom maken met fruit en groente en dan tijdens hun drink/eetmoment kunnen ze daar allemaal van eten maar wil dan nog apart iets doen om mee te geven naar huis. De ideeën die je nu opnoemt bedoelde ik idd en dan leuk uitgewerkt. Maar ben zelf totaaaaaaal niet creatief het maken lukt me nog wel maar het verzinnen daar ontbreekt et mij aan