Ik kwam deze kast op marktplaats tegen en vind m echt geweldig! maar helaas vind ik 130 km ervoor rijden echt geen doen, dus wil graag weten waar deze te verkrijgen is de verkoopster wist het helaas niet dus dacht misschien heeft iemand hier het kamertje ook er is ook een commode van maar het gaat mij om de kledingkast
Het lijkt mij een gepimpte witte kast waar nieuwe knoppen en een kasteelsticker op gemaakt zijn. Kun je zelf ook heel gemakkelijk doen.
volgens mij is het wel een 'orgineel' iets , dit is namelijk de commode met stickers gaan werken vind ik zelf niet zo mooi
Ik heb ook even gezocht, maar toen kwam ik deze set tegen. Marktplaats.nl - complete unieke kasteel babykamer/kinderkamer met troon! - Kinderkamer | Complete kinderkamers Vind ik toch wel leuker
ook leuk, maar heb alleen de kledingkast nodig, en heb al een smalle kast gevonden maar nu ook nog een wat grotere kast nodig een prinsessen kast dus
Hmmm ik heb ook even het inet afgespeurd voor je, maar vond deze serie ook niet... Ik zou de 130 km ervoor rijden! Als ik echt helemaal weg ben van iets, ben ik vaak ook niet tegen te houden door heel veel kilometers. Misschien even navragen bij kindermeubelzaken?
Ik denk dat het een buitenlands kamertje is...google eens op baby furniture prinsess.. (afbeeldingen) De eerste plaatje is de kamer die je zoekt
hihi, had ik nog niet kunnen vinden! Geloof dat ik hem wel eens eerder heb gezien........bij babypark...maar twijfel heel erg!! Misschien informeren bij hun of ze die ooit hebben gehad..en of het nog te krijgen is hihihi. Zal denk ik niet leverbaar zijn vanuit het buitenland....Is vaak niet zo....
Kidsbiz- babykamers en babykleding online! Nederlandse site die het Spaanse Micuna verkoopt. Wellicht kan je hun mailen?