Liggen jullie ook zo vroeg op bed??

Discussion in 'De lounge' started by sneeuw, Feb 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het echt heeeeeeeeeeeeerlijk vinden om al rond 20.00u naar boven te vertrekken en me heerlijk onder mijn dekbedje te vleien en dan nog wat tv te kijken of zo. Manlief vraagt zich al af of we niet beter de slaapkamer kunnen verbouwen ipv onze woonkamer haha. Hebben meer mensen hier last van??? Heb soms helemaal geen zin om beneden te blijven omdat ik het verschrikkelijk vind om op de bank in slaap te vallen, dan lig ik maar liever vast klaar haha

2. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier gaan we meestal rond 9 uur en ben dan ook echt moe.
    Tv hebben we nog maar net boven dus moet even wennen dat we daar ook kunnen kijken.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha nee, heb ook geen tv op de slaapkamer en heb altijd nog genoeg te doen s'avonds.

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet wel zeggen dat het volgens mij ook door de winter komt hoor, zomers ben ik ook veel actiever, maar nu vind ik het echt zo ontzettend lekker

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee helemaal niet, ik ga nooit voor 23 uur naar bed, zelfs niet nu ik hoogzwanger ben en mijn dochtertje meestal om 6.00 uur is uitgeslapen....Ik vind het gewoon veel te fijn, die uurtjes voor mezelf als onze dochter slaapt.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Nee juist te laat naar bed... Het is altijd zo gezellig beneden lekker met de kaarsjes aan enz. Boven is het koud ;)

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Oh ja hoor, hier ga ik regelmatig vroeg onder de wol, meestal als mijn man is sporten. Maar ook op andere dagen lig ik er vaak om 21.30 uur in. Zal het wel nodig hebben :)

8. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Oooh ik zou soms wel willen, maar ons jongste guppie krijgt om 22.00 uur nog een avondfles, dus nog even een paar maandjes wachten en dan kan ik weer af en toe lekker vroeg naar boven.

9. Babbs

Babbs Niet meer actief

Ik herken het helemaal! Ik verheug me er nu al op om vanavond lekker met een kopje thee naar boven te vertrekken. Mijn vriend gaat wel mee, anders vindik het niet gezellig. Dan kijken we lekker tv, praten wat en dan lekker slapen. Mmmm (doe ik alleen in de winter hoor)

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Ik vind het ook heerlijk, zeker als ik alleen thuis ben, ga ik gelijk met zoontje rond 20.00 mn bedje in...en dan vaak nog even tv kijken...

11. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ga wel eerder naar bed dan dit (half uurtje) maar dit heb ik ook. Ik hou 's ochtends meer van mijn bed dan 's avonds. Wat niet handig is, want 's avonds kan ik er veel meer in liggen dan 's ochtends ;)

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook vaak 21.30 uur. Ben meer een ochtendmens dan een avondmens. Ik sta 's ochtends liever wat vroeger op dan dat ik 's avonds laat naar bed ga.

13. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ja hier ook eentje! Ik ga om half 8 altijd douche en dan meteen lekker in bed tv kijken. Ook hier een kleintje van 7 weken maar manlief geeft altijd de laatste fles om 12 uur, hij is dan toch nog wakker.. Heerlijk om zo vroeg in bed te liggen..

14. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar heb je dan niet de neiging om daar lekker boven op te liggen 'wachten'?

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Normaal niet, nu helaas een depressie waardoor ik slecht slaap, en tussen 20 en 00 uur slaap ik het beste. Dus ik vertrek om 19.30 naar boven..

16. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

Feb 13, 2008
    251
    1
    18
    Hier ook! Als de kindjes op bed liggen dan ga ik nog even naar zolder en vouw de was en ruim het in, dan beneden even aan kant maken en dan wil ik echt douchen en mijn bedje in en dan ga ik lezen of tv kijken. Komt denk ik ook wel door de winter hoor. Maar ik heb het nu alweer een hele tijd.

17. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Hier ook vaak, heerlijk:) Eerst in bad en dan rechtstreeks door naar bed. Met een beetje geluk komt mijn man me dan nog een kopje thee brengen:D

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Mijn vriend ik en werken beide hard en maken vaak lange dagen...dus als we een x allebei vroeg zijn dan duiken we lekker vroeg het bed in....:D
    Dus soms liggen wij ook al rond 21u boven...maar andere dagen zijn we laat en vertrekken we pas om 23u naar boven....
    Maar in de winter vind ik het heerlijk om lekker onder een dekentje tegen mn warme mannetje aan te kruipen en saampjes nog even tv te kijken in bed...heerlijk!!
    Lekker van genieten :)

19. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    ik ben de afgelopen 3 maanden " verplicht" vroeg naar bed gegaan omdat ik zo moe was van mn zwangerschap. Maar dan ook echt op te slapen :)

Maar normaal gezien blijf ik wel beneden mn dingen doen/tv kijken/ internetten of beetje opruimen of hobby'en.

Soms vind ik het wel lekker dat als een tv programma om 9 uur of half 10 begint, deze in mn bed te kijken :)

20. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Oh heerlijk vind ik dat! Helemaal nu t koud is en vroeg donker. Ik lig altijd rond 9u al in bed voor 10e is het licht al uit. Soms gaat mijn lief mee, soms niet.

Share This Page