wat een opluchting!

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hele stressvolle week gehad, dinsdag had mijn vriend een endoscopie. zijn moeder is 6 jaar geleden gestorven aan darmkanker, en hij heeft een of ander zeldzaam gen geerft waardoor hij veel kans heeft en iedere 2 jaar terug moet komen. laatste keer was inmiddels al 4 jaar geleden, en waren er poliepen verwijderd bij hem.
    flinke stress dus, hij had al veel eerder moeten gaan, en hadden eigenlijk allemaal verwacht dat die poliepen terug zouden zijn, maar hij is gelukkig helemaal schoon!!

3 weken geleden had ik een onderzoek voor bmhkanker, toen ik in schotland woonde (waar het vanaf 21 jaar is) was de uitslag niet goed, en moest ik m na een half jaar herhalen. maar toen was ik zwanger, dus moest langer uitgesteld worden. vandaag eindelijk de uitslag gehad, en ook de mijne is helemaal in orde!

zon week doet je wel beseffen hoe belangrijk je gezondheid is, en hoe heerlijk het is dat er op dit moment in ieder geval niks aan de hand is!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    He wat fijn zeg! En inderdaad, gezondheid is 1 van de allerbelangrijkste dingen die je kunt hebben..

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat fijn voor jullie zeg! Kan je eindelijk de stress even van je afschudden! Super!

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gefeliciteerd! Dat is mooi nieuws voor jullie! Zeker een opluchting...

5. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Miffy dat is goed nieuws zeg, fijn dat zal zeker opluchten :)

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    fijn zeg! inderdaad, dit doet je beseffen hoe blij je met je gezondheid moet zijn he?..

7. tulip

tulip Niet meer actief

heel fijn, er kan idd geen cent op tegen een goede gezondheid.

Deel Deze Pagina