Hallo, Zie dat er er veel topics zijn geweest in het verleden hierover, maar die gingen de verkeerde kant op. Ik ben op zoek naar werk wat ik van huis uit kan doen, bijvoorbeeld teksten schrijven, documenten controleren, emailservice voor een bedrijf. Voor de goede orde; NIKS OP SEXUEEL GEBIED. Heeft er nog iemand tips of ervaringen hiermee? Groetjes Bellybell
Het gaat me er vooral om dat ik savonds en in het weekend een centje bij kan verdienen. Ga geen 10000 pennen inpakken voor een euro. Maar klantenservice vanuit huis? Of data entry? Of teksten schrijven en controleren?
Ik heb ooit een site gevonden om teksten van het Engels naar het Nederlands te vertalen....helaas kan ik deze niet meer vinden.
Ja zoiets, alleen ligt het erg uit de richting haha. Wat ik wel fijn vind is dat iemand ervaring heeft bij het bedrijf...
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er goed thuiswerk te vinden is dat enigzins verdient. Anders zouden een hƩleboel moeders hier niet meer buitenshuis werken. Deze vraag hebben we al vaker gehad maar nog nooit met bevredigend antwoord.
Je hebt ook thuiswerk , bijvoorbeeld dingen verpakken etc, kinderspeelgoed in zakjes doen..... waar je 50eur voor krijgt, nou ik vind niet zo gek, als je dat als extraatje ''erbij'' wilt hebben.... en idd wat de meiden hierboven zeggen, het meeste wat je verdiend voor thuiswerk, dat wil jij niet
Ik werk ook thuis, maar als ZZP'er. We hebben een vertaalbureau, en het verdient aardig. Wel moet je wat stappen afleggen voordat je je als vertaler kunt registreren en het schijnt in Nederland nog moeilijker te zijn als in Belgiƫ, maar misschien een idee?
@ts annieconnect is dat wat? dat kan vanuit huis maar dan moet je wel een stille ruimte hebben zonder kinderen etc. verder inpakwerk heb ik gedaan van wenskaarten tot speelgoed tot poststukken van de postcodeloterij en daar ben je hele dagen mee bezig voor 80 euro in de week en daar zit je we wel voor in de dozen zooi. dingen schrijven moet je voor de fun doen om af en toe eens iets uitbetaald te krijgen maar dat is echt niet veel.
Dit was niet echt de bedoeling. Schat dat dit topic dan ook vanavond nog gesloten zal worden. Voor iemand die nog wat weet mbt teksten schrijven, administratief werk, etc... Stuur maar een PB
Even een serieuzere reactie; als je erop gaat zoeken op internet let er dan op dat je NOOIT moet betalen om aan werk te komen. Zodra je moet betalen kun je er van uitgaan dat iemand gebruik wil maken van het feit dat veel mensen thuis zouden willen werken. Negen van de tien keer is dat dus nep, maak je geld over en eindig je zonder werk en ben je je geld dus kwijt.
Waarom draaien dit soort topics altijd op dezelfde reacties van dezelfde personen uit? Als TS toch luid en duidelijk aangeeft dat ze daar NIET naar op zoek is En dat normaal betaald thuiswerk niet bestaat, is echt niet waar. Er zijn speciale vacaturesites zoals Moneypenny voor thuiswerk op niveau (dus bijvoorbeeld managementassistente vanuit huis). Helaas zijn dat soort functies wel dun gezaaid. Ik schrijf zelf teksten via textbroker.nl - Elk woord telt, een soort marktplaats voor tekstschrijvers. Hoeveel je ermee verdiend hangt helemaal af van hoeveel tijd je eraan wil besteden. Hier is het maandelijks een leuke aanvulling. Maar je moet wel een beetje gevoel voor schrijven hebben natuurlijk. Ik schrijf onder meer voor Zalando en Elmar.
Topic opgeschoond, ts geeft duidelijk aan hier niet om te vragen. Van mij uit het verzoek hier ook aan te houden daar het ook nog eens tegen de regels is en in het verleden zijn hier ook topics van gesloten met een duidelijke uitleg.
Ik heb binnekort waarschijnlijk een baan als customer service aan huis, dus blijf ik thuis en beantwoord ik telefoontjes en mailtjes van klanten etc, betaald rond de 2000 netto per maand