Mijn eerste ingeving was ook kruising met labrador nog iets! Heb zelf een labrador en ja het lijkt wel alleen staat deze wat hoger op zijn poten
Ik weet niet op het een zuiver ras is maar de dierenarts had er meteen een naam voor. De eigenaar noemde ook meteen het ras aan de telefoon. Mijn man had er nog nooit van gehoord en weet het daarom ook niet meer. Het is btw niet mijn hond maar eentje die ik langs de straat heb gevonden.
tegenwoordig hebben zelfs kruizingen bastaard een naam. boomer = naam voor de meeste kleine kruizingen(vooral shitzu kruizingen) labradoodle of goldendoodle is ook gewoon een kruizing (labra X poedel of golden X poedel) en ga zo maar door
Geen idee welk ras het is, maar ik ben blij dat ik er niet langs hoef om in dat schuurtje te komen... Brrrrr... Ligt het aan mij of zien honden er steeds angstaanjagender uit tegenwoordig? Bring back the poodle!
nou vergis je niet in de poedel hoor! heb er 2, ze zijn inteligent, alround, maar zeker de grote ook goed waaks. ff zitten googelen, hij lijkt ook wel op de tosa inu (geen mooie foto heeft de bek open) Tosa Inu Hond Royalty-Vrije Foto, Plaatjes, Beelden En Stock Fotografie. Image 7622816.
Ik denk ook dat het een kruising is. Misschien mastiff X labrador? Zie er ook wel wat boxer in. Een rhodesian ridgeback is het zeker niet.
oh hij was superlief. Anders had ik hem nooit in de auto durven meenemen. Hij was een beetje uit zijn huisje omdat hij in de tuin zat, dat was hij volgens mij niet gewend. Hij liep volgens mij normaal over een erf waar hij niets kon omstoten. Hij heeft ruim een uur OP de tuintafel gelegen.
ik dacht ook gelijk aan een cane corso...geen.breedde maar hij lijkt er wel veel op dus ga ik daar voor!
Wat het ook is ik vind hem prachtig! Je kan aan zijn kop goed zien dat hij geen kwaad in de zin heeft en alleen een beetje de weg kwijt is. Ik dacht in eerste instantie aan een jonge/kleine Deense of Duitse dog. Al lijkt de foto van die Inu ook erg, al ken ik dat ras niet.
Wat het ook is, ik vind het echt een geweldig beest! Laatje nog even weten als je achter het ras bent? Wij denken er over een hond te nemen, ben een boxer gewend maar die vind ik te druk en springerig met jonge kinderen, zijn echte neuzenhappers. Toen ik deze zag dacht ik wow!
Volgens mij een kruising. Denk van 1 kant zuiver rhodesian ridgeback en andere kant was al een kruising labrador Deense/Duitsedog Volgens mij ook een jonkie en zacht karakter Kan ook een Engelse Pointer zijn
Ik ga maandag de dierenarts bellen waar we met hem geweest zijn om te vragen welk ras het was. Dan laat ik het hier ook even weten.