Hoe kan het nou een Rhodesian Ridgeback zijn? Hij heeft helemaal geen ridgeback... Een Deense Dog bestaat niet.. het is een Duitse dog of een Great Dane, dat is hetzelfde. Ik denk inderdaad een Tosa Inu of een Cane corso, maar al die rassen hebben vaak wel iets van elkaar weg.. Sommige Bull-mastiff's lijken meer op een Cane corso dan een Cane corso zelf haha.. Vind het ook net een kruising labrador - Duitse dog lijken.
Kan zeker wel... Er zijn ridgebacks zonder ridge, daar mag alleen voor de rasechtheid niet mee gefokt worden (een ouder zonder ridge zal nooit pups krijgen met ridge namelijk) daarnaast is het beest zwart van kleur, wat ook al een foutje is, dus zou kunnen... Maar een echte cane corso geloof ik toch ook niet in hoor, die zijn van pup af al grover dan dit beestje nu is... Zal dan wel een kruising zijn... We wachten het antwoord van de dierenarts in spanning af...
leuk spelletje dit haha! als ik moet kiezen tussen een mislukte Rhodesian of een mislukte Cane Corso, kies ik voor de Cane Corso! Hij is in ieder geval een beetje mislukt (maar wel heeel mooi mislukt vind ik) zal waarschijnlijk van een particulier nestje of broodfokker komen ipv een erkende fokker.
Pikzwart komt niet voor bij een rhodesian ridgeback. Wel een teveel aan zwart in de vacht maar dat is wat anders Een ridgeback kan ridgeloos zijn. Deze honden mogen niet voor de fok ingezet worden. Er zijn ook bij andere rassen honden gevonden met een ridge.
Is een cane corso, zie t aan de kop en Deense dog of Duitse is hoger en langere snuit... Of een kruising cane corso ...
Ik denk ook aan een kruising van een dogachtige. Kan wel een Cane corso zijn hoor, maar dan dan is zeker niet zo rastyisch Ben zelf fokker van dit geweldige ras
Wat een mooie site! Ik bewonder je openheid. Niet de meest voor de hand liggende keuze in fokkerland Fantastisch dat je zoveel hulp krijgt in je fokkerij met je gastgezinnen. Dat is alleen maar mogelijk als je een goed en bijzonder mens bent. Geniet van je zwangerschap! En wie weet zie ik je wel eens op de show
Bedankt voor je leuke reactie Mijn gastgezinnen zijn geweldig, ze zijn dat niet alleen, maar ook echte vrienden geworden. Mooi hoe zoiets kan ontstaan door honden.... Openheid MOET, je fopt alleen jezelf als je niet eerlijk en open bent. Is niet altijd even makkelijk, maar ik kan mezelf nog wel in de spiegel aankijken
He!! die hond ken ik!! Ik kwam m gisteren tegen in een oproepje op FB. Diesel is zijn naam en het is een kruising Labrador met een Cane Corso. Heb je z'n baasjes al gevonden??