:: Amivedi-Nederland | Stichting voor vermiste en gevonden huisdieren :: Volgens mij is deze Diesel kleiner dan de hond van TS
Ik vraag me af of Diesel ook daadwerkelijk de hond is. Ogen staan dichter bij elkaar, oren zijn korter en vacht lijkt dikker. Soms is het lastig beoordelen van een foto alleen. Onze eigen hond kan er nl op verschillende foto's van haar ook anders uit zien. Maar ogen en vacht dat blijft echt wel het zelfde
Ik kan me niet voorstellen dat dit een Cane Corso is, die koppen en poten zijn veel grover en ze zijn veel groter. Ik weet zeker dat er iets labrador achtigs in zit, gezien de bouw en de kop. Maar wat iemand eerder zei een kruising tussen een labrador en een boxer kan ik me wel voorstellen omdat hij heel hoog op de poten staat en een labrador dat juist niet heeft.
ja dat berichtje snapte ik dus ook niet want de heeft de hond gevonden en de eigenaar gesproken dus mag aannemen dat de hond dan inmiddels wel weer bij de eigenaar is, maar dat TS gewoon nieuwsgierig was hoe de hond ook alweer heette maar ook dit is idd een labrador X cc mooi beestje nog jong en gaat nog de breedte in
Volgens mij heb ik een foutje gemaakt.... Volgens mij komt ts uit het zuiden. Maasticht. Lijkt me sterk dat deze hond helemaal van t noorden (provincie groningen) naar Limburg zou lopen. Denk nu ook dat het een andere hond is. Maar ze lijken wel vind ik......
Je hebt gelijk Truus, de honden lijken erg op elkaar. De gevonden hond is dan wsl ook een kruising CC of wat La Vita Bella zegt een niet raszuivere CC. Ik ken iemand die ook een CC heeft die er zo uit ziet, niet zo gespierd dus. Mooie site trouwens La Vita Bella! CC's zijn heel mooie honden!
Klopt, deze hond is in het meest zuidelijke puntje van nederland gevonden en was dezelfde dag nog terug bij zijn baasje. Ze lijken wel een beetje op elkaar. Alleen was "mijn"hond een stuk smaller. Was ook wel een mager beestje dus daarom twijfel ik of het een cane corso was. Ik vraag het na bij de dierenarts, ben nu nog meer benieuwd dan toen ik dit bericht plaatste.
Ooeehhh wie gaat er door voor de wasmachine??!!?? Ik heb in ieder geval geen idee maar vind het wel een erg mooi dier.
Ik twijfel tussen een Weimaraner en een Cane Corso. Cane Corso heeft volgens mij een wat vollere kop met een sterke kaaklijn. Weimaraner schoot mij gelijk te binnen zodra ik de foto zag. Omdat hij hier nog niet werd genoemd begin ik te twijfelen.
Weimareiner heeft niet zo'n dog-achtige kop.. Een jonge cane corso die nog moet uitdijen wellicht? Of een jonge Duitse Dog... Deense dog bestaat niet, het is een Duitse dog of op zn Engels een Great Dain (laatste niet helemaal goed geschreven denk ik )
Whaha jij bent goed zeg !! Lijkt wel een beetje op onze kruising labrador ridgeback ... Onze heeft wel een ridgeback maar niet alle pups uit zijn nest hadden dat !
Ik zou ook zeggen iets met Cane Corso. Vind em echt prachtig trouwens! Weimaraner is het in ieder geval niet, die hebben echt een heel andere kleur Vind em ook echt wel anders als de hond die op Facebook staat moet ik zeggen.