Iemand de uitspraak gezien? Kindje was zwaar mishandeld, ze lieten ook de foto's zien Omdat niet duidelijk was of nu moeder of haar ex het had gedaan werden ze allebei vrijgesproken, walgelijk!!! :x
echt te walgelijk voor woorden. ze hebben vaker hun kind mishandeld. hadden beide de maximale straf gekregen. in nijmegen hebben 2 vrienden iemand dood gereden en alle2 geven elkaar de schuld en vrijgesproken. begrijp er echt niks van...
Las het bij iemand op fb. Het is toch te belachelijk voor woorden. Wie het ook heeft gedaan; ze hebben beide er iets mee te maken. ALLEBEI wegstoppen ipv allebei vrij. Stelletje idioten.
Lang leve het rechtssysteem in nederland zelfs moorden kunnen zonder straf gepleegd worden.. BELACHELIJK
Hier klopt echt niks van... Vrijspreken?? Allebei vastzetten tot de waarheid boven is gekomen!! Nederland wordt steeds gekker.. en die mafkezen lopen nu vrij rond,maken straks nog meer kindjes en voila.. misselijkmakend dit..
Echt.. Ik hoop dat de echte vader van het kindje nog in beeld is.. Enhij het heft in eigen handen neemt! Echt door dit soort dingen schaam ik me dat we in nederland wonen en we allemaal ( incl mijzelf ) te laf zijn om net als in veeeel andere landen te staken.. Met zn alle de straat opgaan en dingen anders eissen...
Ingredienten prefecte moord. Met 2 of meer personen iemand vermoorden en vervolgens allemaal met het vingertje naar de ander wijzen en klaar je mag zo weglopen Ik was echt in shock toen ik het vonnis hoorde, hoe kun je een onschuldig kind zo toetakelen dat de dood erop volgt?? Mijn zoontje is ook 3 en als iemand hem ook maar met 1 vinger zou aanraken krijgt ie met mjn te maken....ook al is het niet de moeder die de zoon de "dodelijk klap" verkocht heeft, zij mag voor altijd achter slot en grendel voor het niet beschermen van haar eigen zoon terwijl ze wist wat er allemaal aan de hand was Die vriend moet trouwens wel 6 maanden zitten voor mishandeling van dat jongetje!!! Maar dat ie als gevolg daarvan is overleden is geen issue......vreselijk
Het arme kind.. Die moeder zal binnenkort wel weer zwanger zijn van een of andere lamstraal. Zoals zovaak..Kinderen mishandelen, tot de dood erop volgt en dan gewoon weer verder voor de volgende..
Verschrikkelijk. Ik "snap" op zich de uitspraak van de rechter wel. Hij heeft zich aan de wet te houden en de wet zegt dat wanneer je niet kunt bewijzen dat iemand het misdrijf heeft gepleegd, dan wordt je vrijgesproken. Ondanks dat het er duimendik bovenop ligt dan een van beiden (of wss allebei) het heeft gedaan, kon de rechter waarschijnlijk gewoon niet anders. Dan zou je de wet moeten veranderen dat wanneer er een vermoeden is, dat iemand alsnog kan worden veroordeeld. Ik wil niet weten wat het voor implicaties heeft voor de rest van de rechtspraak ... als iemand vermoed dat ik iets heb gedaan dan zou ik dus veroordeeld kunnen worden. Recht kan en mag natuurlijk niet selectief toegepast worden. Hoe krom, frustreren en onbevredigend het ook moge zijn. Ik kan mij ook voorstellen dat de rechter zelf het er ook niet mee eens is, maar dat hij/zij ook echt gewoon niet anders kon.