Wie doet er vanavond ook (weer) mee met de tablet,telefoon of ouderwets met pen en papier? Ik doe mee met pen en papier moet er niet aandenken dat me tablet of mobiel vast loopt Vanavond 20:30 op NPO1
Hier ook pen en papier. Ben alleen bang dat ik me score van vorig jaar niet verbeter, ben snip verkouden.
Is dat vanavond weer, leuk! Gewoon ouderwets met pen en papier, ik heb vaak de pech dat mijn telefoon ineens vastloopt zal je zien dat dat net vanavond gebeurt.
Thnx! Kan al amper naar het beeldscherm van mijn mobiel kijken, tranen springen zo mijn ogen in. Haha nou we zien wel, jij ook een goede score gewenst!
Ik heb voorgaande jaren wel es mee gedaan maar nu niet. Deze IQ test geeft bij lange na geen echte IQ test weer. Het is geinig maar echt niet representatief voor wat je IQ nu echt is...
Ik doe ook mee! Met pen en papier. Vorig jaar met tel meegedaan, maar site bleef telkens hangen. Dus dan maar zo Succes dames!
Dit. Ik vind het ook altijd zo grappig als ik op facebook van dit soort berichtjes/tests voorbij zie komen. Want daar heeft iedereen altijd een IQ van 120+. En vinden mensen het blijkbaar ook helemaal niet gek dat IEDEREEN zo hoog scoort. Of ik heb alleen maar hele intelligente vrienden natuurlijk...
Het is gewoon voor de leuk.. Maar dames wat heb ik me opgevreten! ! De visite deed gezellig mee en er werd maar gebabbeld. Me kleinste meisje steeds wakker dus steeds heen en weer etc. Dus heb 108 Ik was totaal concentratieloos..blij dat t erop zit Vorig jaar had ik 117 dus voel me.best dom al moet ik dat niet zeggen want t is maar een test hahahah
ik zat op 108 En vriendlief lag te dutten op de bank dus ik concludeer maar gewoon dat ik slimmer ben. Eigenlijk is er niets veranderd dus