Na fringe zocht ik een nieuwe gezellige serie in de categorie "een beetje vreemd, maar wel lekker". Dus kwam ik op netflix Grimm tegen.. En vanaf aflevering 1 was ik verslaafd.. De wesen, woge, hexenbiests, blutbaden.. Monroe is mijn grote held En nu... Nu, nu heb ik nog 1 aflevering te gaan... En ik wil hem niet kijken, want dan val ik in een diep gat.... Een gat dat weer opgevuld met worden met een nieuwe vreemde serie! Wie red mij uit dit dal? Welke serie is een waardige opvolger? Het zou mooi zijn als ie op netflix zou staan want dan kan ik weer stiekem 's nachts onder mijn dekentje op mijn iPad kunnen kijken, mocht ik weer eens wakker liggen. Morgenavond is het zover..
Maar de serie is nog lang niet voorbij! Kun je niet online verder kijken? Momenteel zijn ze bezig in seizoen 3 en ik heb vandaag nog met plezier gekeken . Misschien American Horror Story (wel stuk enger), Once Upon a Time, Supernatural of Misfits? Weet niet welke je allemaal al gezien hebt.
Ik ken Grimm niet, maar ben zelf redelijk verslingerd aan "Game of Thrones". En uit de oude doos, maar daarom niet minder lekker, de aloude serie "24". Heel andere genre, dat wel! Maar heerlijke clifhangers en een flink aantal seizoenen dus je kunt even vooruit. (Hoewel: wij keken die serie altijd per DVD dus vier aflevering achter elkaar. Vier uur kijkplezier op een avond, maar dan ben je alsnog in minder dan een week door een seizoen heen. )
Uit de oude doos, maar de moeder aller 'beetje vreemd, maar wel lekker series: The X-files. Anders misschien: American Horror Story The Walking Dead Sherlock
Haha, leuke serie he! Wij zitten nu in seizoen 3 aflevering 5 denk ik! Pas weer begonnen na de winterspelen.
Huh maar Grimm wordt gewoon nog iedere vrijdag uitgezonden in Amerika hoor, vanavond kijken wij weer Gedownload dat wel. Daarom willen wij geen Netflix omdat ze daar gewoon niet alles hebben. Verder misschien The Walking dead?
Leuk he ! Ik baalde zo van die maand stop grrrr. En morgen weer The Walking Dead zijn we weer helemaal bij haha.
Uhhhh, andere categorieën dan, maar het kijken waard en misschien vind je ze toch leuk: Breaking Bad Mad Men Bates motel The Americans Boardwalk Empire Gilmore Girls Dexter (al vond ik het na een paar seizoenen heel slecht worden, dus ik zou zeggen lekker stoppen na s4 of zo) House of Cards Orange is the New Black
Walking dead zijn we mee gekapt.. Vond ik te langdradig worden.. Breaking bad hebben we helemaal gezien.. Sherlock veel van gezien, x-files was ik verslaafd aan als puber.. Oh ook alle 3 seizoenen van american horror story.. Once upon à time vond ik ook leuk.. Ga die van edn eens controleren..
haha ik ken het probleem ook verslaafd aan series en altijd op zoek naar nieuwe inspiratie je zou sanctuary eens kunnen proberen http://en.wikipedia.org/wiki/Sanctuary_(TV_series) of true blood en game of thrones, maar die is al genoemd
Wat minder bekend en helaas niet zoveel afleveringen van maar Jericho, surface en flashforward ook zeker de moeite waard
ow hier ook een verslaafde haha ik kijk totaal 16 series. ook veel reality. maar ik volg Grimm nog steeds online (downloaden). volgens mij volgende week laatste aflevering van seizoen 3.