Naar welke supermarkten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Henrieke1984, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Bij welke supermarkt(en) doen jullie de boodschappen?

Wij hebben in ons dorp een Emté en een buurtsuper, meestal ga ik naar mijn vorige woonplaats 5min. verder op daar hebben ze in één winkelcentrum de Boni en de Plus, andere wijk heeft de Aldi en bij de stad Jumbo.
    Een plaats aan de andere kant van ons dorp ook ongeveer 5 min. rijden zitten de Aldi en de Boni een paar meter van elkaar aan de zelfde weg, en een afslag van die weg bij het winkelcentrum zitten de Plus en de Lidl.
    En bij allebei geld ook de Kruidvat/Zeeman/Hema/Marskramer/drogist.

Meestal haal ik de wekelijkse boodschappen bij de Boni en ik kijk naar de aanbiedingen en aan de hand daarvan doe ik de boodschappen.
    Ik wil nu gewoon van een plaats de folders controleren en aan de hand daarvan boodschappen halen. Ik zit alleen te twijfelen of ik de plaats neem waar de Lidl bij zit of de Jumbo.

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Plus vind ik duur, dus al zou je een combi plus/ Lidl maken, ben je nog duurder uit

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    de wekelijkse troep bestel ik via ah.nl. puur omdat het met drie kleintjes geen optie is om grote boodschappen te doen want ik ben niet echt kapot van ah.

wij hebben nu sinds een week een nieuwe supermarkt hier. de Boons. neeeee mega mooie winkel en veel! en lekkere dingen mmmm hier haal ik dus de vergeten dingen of de dingen die ik van ah niet lekker vind.

verder lidl voor bepaalde aanbiedingen en verder nergens

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik ga altijd naar de Lidl in een naastgelegen dorp en daar haal ik eigenlijk alles.
    Ik ga naar de Aldi voor kip kerrie salade en Griekse yoghurt.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Meestal bij AH, dat komt ook omdat ik daar werk en dan vanuit m'n werkt gelijk boodschappen meeneem. En anders naar de Lidl. Er is hier in de buurt ook een jumbo en bas van der heijden maar om de 1 of andere reden kom ik daar niet graag.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Grote boodschappen doen wij altijd bij de Lidl fruiten groente vinden wij van de Lidl het lekkerste,( vers)

Kleine boodschapjes halen we vaak bij de plus of jumbo, snoep chips en chocolade zijn we eigenlijk heel merk vast haha dus dat halen we vaak in de plus of jumbo

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Hallo Jumbo!:D

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Overal en nergens, veel ook wel bij Lidl. Hier vlakbij zit MCD, is vrij duur maar heb niet altijd zin om ver te lopen en te sjouwen (heb geen rijbewijs)

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waar de aanbiedingen zijn :D . Ik kom bij de AH, Aldi, Plus, Nettorama....En als we bij een Lidl in de buurt zijn zeker bij de Lidl maar die zit hier helaas niet. Ook haal ik veel dingen bij de Turkse supermarkt.

10. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga meestal naar de boni omdat die hier in het dorp zit. Luiers heb ik van de kruitvat en cola van de Aldi. Voor de rest net waar ik in de buurt ben.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

C1000 of ah;) Lidl en Aldi is met veel echt duurder. Dus wij pakken altijd basis merk;)

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    De grote boodschappen altijd bij de ah. Bananen, appels en ALS ik er aan denk A-merken bij de Jumbo. Owja, soms voor toetjes, Parmezaanse kaas, afbakbroodjes enzo naar de Aldi.

Mocht de c1000 hele goeie aanbiedingen hebben wil ik daar ook nog wel eens naar toe gaan, voor de dagelijkse dingen zijn de veel te duur hier....

13. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Meestal AH en ook wel Jumbo door voor een betere vleesafdeling. Ben niet zo gek op het vlees van de AH. Maar bij de laatste wel de meeste en bij ons passende aanbiedingen.

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
  15. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Ik haal sowieso de huismerken, voor de wasmiddel heb ik Dash wegens gevoelige huid van mijn dochtertje.

16. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    hier drinken bij de Aldi en verder AH
    Er is ook geen andere supermarkt hier op fiets afstand.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik ga altijd naar AH. Wij hebben ook een jumbo maar daar is alles zo slecht, alles kort houdbaar en bij alles moet je op de datum letten.

18. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ah.nl

19. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

De ah en de digros. Net hoe de aanbiedingen zijn. En heel soms de hoogvliet.

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Het meeste haal ik bij de AH, vlees bij de C1000 of Jumbo.
    Verder waar goede aanbiedingen zijn maar dan moet ik wel in de buurt zijn.

Deel Deze Pagina